تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صبري با نفت آبادان قرارداد داخلي بست
سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مصطفي صبري، مدافع فصل گذشته سايپا كرج با ثبت قرارداد داخلي به تمرينات تيم فوتبال صنعت نفت اضافه شد.
 
به گزارش خوزنیوز، عليرضا خليلي‌نيا امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: فعلاً با سه دروازه‌بان به نام‌هاي مهرداد بشاگردي، حبيب دهقان وعلي عساكره تمرين‌هاي خود را پي‌گيري مي‌كنيم.
وي در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم فوتبال صنعت نفت افزود: مصطفي صبري با ثبت قرارداد داخلي خود از روز گذشته به تمرينات تيم ما در مجموعه كردان كرج اضافه شد.
مديرروابط عمومي باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه وضعيت فعلي تيم فوتبال اين مجموعه را اميدوار كننده خواند و اضافه كرد: نواقص تيم را در اردوي كردان برطرف كرده و با توجه به اين موضوع كه تمرين‌هاي خود را زودتر از ساير تيم‌ها شروع كرده و بازيكنان خوبي را در پست‌هاي مختلف جذب كرده‌ايم به نتيجه‌گيري در اين فصل از مسابقات ليگ برتر اميدوار هستيم.
وي همچنين با اشاره به بخشنامه اخير فدراسيون فوتبال مبني به الزام استفاده از مربيان داري مدرك مربيگري A در تيم‌هاي ليگ برتري خاطرنشان كرد: 6 مربي داري مدركA در آبادان حاضر هستند كه دو نفر از آن‌ها در حال حاضر در مجموعه صنعت‌نفت فعاليت مي‌كنند.
خليلي‌نيا در همين خصوص تصريح كرد: براي هدايت تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و اميد خود با چهار مربي ديگر وارد مذاكره مي‌شويم تا در صورت تمايل آنها از وجودشان در تيم‌هاي پايه‌اي صنعت‌نفت استفاده كنيم.
وي اضافه كرد: با توجه به اين موضوع كه تيم‌هاي نونهالان و صنعت نفت نوين در ليگ برتر فوتبال ايران حاضر نيستند مشمول استفاده الزامي از قانون مربيان داراي مدرك A نيستند.
برچسب ها: نفت آبادان ، صبری
:
:
:
آخرین اخبار