تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واگذاری پاركينگ‌های عمومی آبادان به بخش‌خصوصی

شهردار آبادان گفت: پاركينگ‌هاي عمومي آبادان با برگزاري مناقصه عمومي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.

به گزارش خوزنیوز، محمودرضا شيرازي امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان با اشاره به مشكلات موجود در نوع فعاليت پاركبان‌هاي سطح شهر، اظهار داشت: متاسفانه نوع فعاليت پاركبان‌ها در سطح شهر در چند سال اخير باعث نارضايتي مردم شده است.
وي با اشاره به هزينه‌هاي سنگين تسطيح و آسفالت پاركينگ‌ها، خاطرنشان كرد: اين‌گونه هزينه‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت مي‌گيرد كه اميدواريم در آينده‌اي نزديك با سامان‌دهي فعاليت پاركبان‌ها اين مسئله را براي مردم محقق كنيم.
شهردار آبادان با اشاره به تعامل مطلوب و سازنده نيروهاي خدوم نيروي انتظامي با شهرداري آبادان، افزود: در راستاي رفع اين مشكل نيروي انتظامي، دادستان فعلي و قبلي همكاري‌هاي لازم را با شهرداري داشته‌اند كه جاي تقدير و تشكر دارد.
وي ادامه داد: با جلسات برگزار شده و در راستاي تعامل سازنده با نيروي انتظامي پاركينگ‌هاي سطح شهر از سوي تاكسيراني به مناقصه عمومي گذاشته شده است.
شيرازي تصريح كرد: در همين راستا مشكل موجود در زمينه سامان‌دهي و نوع فعاليت پاركبان‌ها با همكاري و تعامل موجود ميان شهرداري و نيروي انتظامي مرتفع خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در راستاي عمران و آباداني شهر، گفت: پنج پروژه عمراني بزرگ فردا در آبادان كلنگ‌زني و افتتاح مي‌شود.
شهردار آبادان اضافه كرد: در راستاي كاهش ترافيك پروژه پل روگذر امام رضا(ع) با 30 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات عمراني و استاني كلنگ‌زني مي‌شود.
وي با اشاره به اهميت توسعه فضاي سبز شهري، اظهار داشت: احداث پارك ورودي شهر حدفاصل ميدان ثامن‌الائمه تا بهمنشير با پنج ميليارد ريال اعتبار، احداث پارك راهيان نور با 15 ميليارد ريال اعتبار و احداث پارك مسير بريم حدفاصل ميدان كاروانسرا تا فلكه فرودگاه با 15 ميليارد ريال اعتبار از پروژه‌هايي است كه فردا كلنگ آن به زمين زده مي‌شود.
شيرازي با اشاره به اينكه اعتبار اين پروژه‌ها از محل اعتبارات عمراني استاني و استاني محلي تأمين شده است، خاطرنشان كرد: همچنين ساختمان اداري منطقه سه شهرداري آبادان نيز با اعتبار يك ميليارد ريال از محل اعتبارات محلي فردا به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد: با نظارت دقيق بر نحوه اجراي پروژه‌ها بتوانيم در آينده‌اي نزديك شاهد تغيير و تحول در چهره شهر باشيم.
:
:
:
آخرین اخبار