تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۳۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوندخبر داد
آغاز ثبت‌نام کلاس‌های کانون بانوان گتوند
مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند گفت: برگزاری کلاس‌های متنوع در کانون بانوان این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و به این منظور ثبت‌نام آغاز شده است.

نرگس اسکندری صبح امروز در نشستی با خبرنگاران شهرستان گتوند اظهار کرد: کانون فرهنگی اجتماعی بانوان گتوند آماده ثبت‌نام بانوان علاقه‌مند در رشته‌های مختلف است و فرصت زمانی در این ثبت‌نام ها محدود است.

وی به عناوین رشته‌های آموزشی نیز اشاره کرد و افزود: خیاطی، روبان‌دوزی، امداد و نجات، کاموا بافی، ویترای، تذهیب، کپو بافی، تابلو فرش، چرم دوزی، آموزش بدلیجات، پرورش قارچ و سفره آرایی از جمله رشته‌هایی هستند که در این مرکز آموزش داده می‌شوند.

اسکندری همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با افتتاح این مرکز در سال 91 تاکنون شاهد استقبال بسیار خوبی در سطح شهرستان از این کلاس‌ها بوده‌ایم، ضمن اینکه هم‌اکنون نیز با حمایت‌هایی که فرماندار شهرستان گتوند شاهد رونق دوباره این کلاس‌ها و استقبال بیش از پیش بانوان گتوندی از این کلاس‌ها و آموزش‌های ارائه شده در این مرکز هستیم.

این عضو شورای شهر گتوند همچنین با تقدیر از فرماندار شهرستان گفت: با توجه به اینکه تاکنون قریب یک‌هزار و 500 نفر از بانوان گتوندی در این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، لذا امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث ساختمان کانون فرهنگی اجتماعی بانوان در سطح شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: باید با حمایت از این کلاس‌ها در راستای توانمند‌سازی بانوان این شهرستان گام‌هایی اساسی برداریم و در این باره باید حمایت از این مرکز در دستور کار مسئولان شهرستان گتوند قرار گیرد.

اسکندری با اشاره به اینکه بانوان نیازمند آموزش هستند، افزود: می‌توان با ارائه آموزش‌هایی بانوان شهرستان گتوند را در راستای استقلال اقتصادی کمک کرد و در این کلاس‌ها با آموزش حرفه‌های خانگی در این راستا در حال تلاش هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار