تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۳۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان وزارت راه و شهرسازی به صالح‌شهر سفر کنند
سادات ابراهیمی: علیه مسئولان وزارت راه اعلام جرم کرده‌ایم
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی به شهر صالح‌شهر سفر کنند تا هم التیامی بر زخم از دست دادن عزیزان این منطقه باشند و هم مشکلات این شهر را بررسی کنند.

سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز اظهار کرد: مردم این شهرستان انتظار دارند که برای شنیدن مشکلات پیرامون مسائل جاده‌ای شهر صالح‌شهر مسئولان ملی و یا استانی در بخش راه به این شهر سفر کنند و در این زمینه می‌کوشیم تا این سفر انجام شود.

وی افزود: مردم این شهر حق دارند زیرا مشکلات زیادی به دلیل مسائل جاده‌ای در این ماه‌ها برای مردم بوجود آمده است و همه ساله افراد زیادی در این جاده جان خود را از دست می‌دهند و باید برای رفع مشکلات در این حوزه فکری برای این مشکل کرد و مسئولان باید به مردم قول دهند تا در بازه زمانی کوتاهی این مشکل برطرف شود.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: این جاده جان افراد زیادی را گرفته است؛ در حالی که هم مصوبه هیئت وزیران را دارد و هم اعتبار ملی برای آن در نظر گرفته شده است ولی هنوز برای اجرای این پروژه اقدامی عملی انجام نشده است و باید مسئولان در این زمینه به مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه دلایل زیادی برای کوتاهی مسئولان وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، افزود: در دادگستری شهرستان گتوند علیه مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام جرم کرده‌ایم و معتقدیم که مسئولان وزارت راه و شهرسازی باکوتاهی در اتمام پروژه جاده صالح‌شهر در قتل غیرعمد مردم معاونت داشته‌اند و شریک بوده‌اند.

این نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های شوشتر و گتوند تاکید کرد: رفع مشکلات در بازه زمانی محدود و تلاش برای التیام بخشی به غم و اندوه مردم در این منطقه از جمله خواسته‌ها در این موضوع است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
1
1
اقای سادات ابراهیمی چرا از وزیر راه دولت نهم و دهم اعلام جرم نکردید حالا میخوای از وزیری که 3 ماه اومده سرکاراعلام جرم کنید
:
:
:
آخرین اخبار