تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۳۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی و محلی
همایش نماز در گتوند برگزار شد
با حضور مسئولان محلی و استانی همایش نماز در شهرستان گتوند برگزار و استقبال بسیار زیادی از این همایش معنوی شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گتوند پیش از ظهر امروز اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی باعث توجه بیشتر به مسئله نماز در جامعه می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا ازن برنامه‌ها حمایت شود.

حجت الاسلام دکتر محمد شاه آبادی اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با حمایت کانون‌های فرهنگی شهرستان گتوند می‌تواند فتح بابی برای برگزاری همایش‌های آتی باشد و در این باره باید کوشید تا همه در این بین سهیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: نماز جلوه‌ای وحدت آفرین در جامعه دارد و باید کوشید تا این مظهر وحدت در جهان اسلام تقویت شود و از این نماز باید در جامعه اسلامی استفاده شایانی شود.

شاه‌آبادی با اشاره به تاثیرات نماز در جامعه اسلامی تاکید کرد: نماز می‌تواند در جامعه پیرامون تاثیرات زیادی داشته باشد و در این زمینه باید همه مسئولانه به مقوله نماز توجه کنند و در این باره باید دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ارائه برنامه کنند.

شاه‌آبادی با اشاره به اهمیت توجه به نماز افزود: جامعه پیرامون تشنه معنویت است و مظهر معنویت و ابتدایی ترین مسئله دینی نماز است که باید به اهمیت و جایگاه آن در جامعه توجه شود و در این زمینه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه هستیم.

در این همایش حضور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه بسیار چشم‌گیر بوده و استقبال مردم از این همایش در گتوند مثال زدنی بود.

بر این اساس آخرین همایش نماز در شهرستان گتوند در سال 1390 برگزار شد و این همایش نیز از بار معنوی و اطلاعات دینی زیادی برخوردار بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: همایش نماز ، گتوند
:
:
:
آخرین اخبار