تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۳۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از خارج کردن 3 بازیکن از لیست
سیامک‌سرلک بازهم‌خرید نیم‌فصل نفتی‌هاشد
پس از خارج کردن یک بازیکن نفت آبادان از لیست این تیم برای دومین نیم فصل پیاپی سیامک سرلک به تیم فوتبال نفت آبادان پیوست.

ابراهیم قاسم‌پور امروز نام سه بازیکن را در لیست مازاد این باشگاه قرار داد.

حامد سرلک هافبک جوان و آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سه سال حضور در این تیم از جمع طلایی پوشان جدا شد و به تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در لیگ دسته دو فوتبال کشور پیوست.

همچنین محمدآقا محمدی که در آغاز فصل کنونی لیگ دسته یک فوتبال نفت آبادان پیوسته بود، امروز با نظر ابراهیم قاسم‌پور از این تیم جدا شد و در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت.

عبدالناصر آلبوکات دیگر بازیکن بومی و جوان تیم صنعت نفت آبادان پس از اینکه در این فصل تنها در بازی با استقلال اهواز به میدان رفت، با نظر قاسم‌پور در لیست مازاد این تیم جای گرفت.

باشگاه صنعت نفت آبادان، امروز پس از آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ دسته یک در تعطیلات نیم فصل با سیامک سرلک مذاکره کرد و این بازیکن را به خدمت گرفت.

این بازیکن که فصل گذشته در تعطیلات نیم فصل به تیم صنعت نفت آبادان پیوسته بود امسال نیز بدین ترتیب راهی اردوی طلایی پوشان آبادانی شد.

حامد سرلک، محمدآقا محمدی و عبدالناصر آلبوکات امروز با نظر ابراهیم قاسمپور از تیم فوتبال نفت آبادان جدا شدند و سیامک سرلک بازیکن فصل گذشته این تیم به زرد پوشان آبادانی ملحق شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار