تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۳۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام:شایستگی خود را برای قهرمانی نیم فصل ثابت کردیم
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: بازیکنان تیم پتروشیمی اقتدار خود را در بازی مقابل ذوب‌آهن نشان دادند و ثابت کردند که شایسته قهرمانی نیم فصل هستند.

مهران حاتمی پس از برد تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان در ماهشهر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما به ویژه در کوارتر دوم و سوم اقتدار خود را به خوبی نشان دادند.

وی تصریح کرد: تصور می‌کنم تیم ذوب‌آهن نیز تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم بسیار خوب کار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام ادامه داد: اما در هر صورت بازیکنان تیم ما بهتر ظاهر شدند و در نهایت نتیجه لازم و مطلوب را نیز به دست آوردیم.

حاتمی در ارتباط با جدایی در یک اسپنسر بازیکن امریکایی این تیم که پس از بازی در برابر تیم مهرام به یکی از تیم‌های لیگ کشور چین پیوست، اضافه کرد: تیم ما هیچگاه به بازیکن خارجی وابسته نبوده و اعتقاد دارم اگر قرار باشد بازیکن خارجی را به تیم خود اضافه کنیم باید خیلی بهتر از بازیکنان خودمان باشد.

تیم پتروشیمی بندر امام عصر سه‌شنبه در دیداری معوقه از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور در خانه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که در پایان موفق شد مهمان خود را با نتیجه 80 بر 68 مغلوب کند.

تیم پتروشیمی بندر امام در این دیدار کوارتر نخست را 17 بر 14، کوارتر دوم را 26 بر 9، کوارتر سوم را 32 بر 4 به سود خود رقم زد و کوارتر چهارم را نیز 32 بر 12 به شاگردان فرزاد کوهیان واگذار کرد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور، با کسب این پیروزی 22 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی این رقابت جای گرفت.

تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار هفته گذشته مقابل مهرام تهران، قهرمانی خود را در نیم فصل این دوره از رقابت‌ها مسجل کرده بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار