تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۳۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول بسکتبال: پالایش نفت آبادان و پتروشیمی در شهرآورد خوزستان
از هفته دهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد.

تیم پالایش نفت آبادان با مربیگری هماد سامری پس از آنکه فصل گذشته در آخرین دیدار از راهیابی به لیگ برتر بازماند، فصل جدید را با قدرت آغاز کرده و تاکنون از صدر جدول مسابقات جدا نشده است.

پالایش نفت آبادان یک تیم قدرتمند و پر تماشاگر را در صدر جدول در همسایگی خود می‌بیند و مترصد فرصتی است تا جای این تیم را به تنهایی در صدر گرفته و فاصله خود را بیشتر کند.

این تیم روز جمعه در حالی به مصاف پتروشیمی بندر امام خواهد رفت که از مجموع 9 بازی خود 17 امتیاز کسب مرده و مشترکا با تیم بهشت هیرکان گرگان در صدر جدول مسابقات جای گرفته است.

اما تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که فصل ضد و نقیضی را پشت سرمی‌گذارد در حالی باید از آبادانی‌ها میزبانی کند که این تیم از مجموع 9 بازی خود تنها چهار برد کسب کرده است و شرایط به مراتب متفاوت‌تری با پالایش نفت دارد.

این تیم در پایان هفته نهم با کسب 13 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

پتروشیمی بندر امام در این فصل که با یک ترکیب نسبتا جوان وارد مسابقات شده خود را در کمربند میانی جدول نگاه داشته و چشم انتظار روزهای آینده بازی‌ها لیگ دسته اول خواهد بود.

تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته دهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، بعد از ظهر جمعه و از ساعت 16 در ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار