تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۳۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال
روزی برای رستگاری طلایی‌پوشان / تختی در سکوت یا هیاهو
در روزی که نفت آبادان می‌تواند امید‌ها را به باور هواداران خود بازگرداند باید منتظر ماند و دید هواداران دو آتشه این تیم سکوهای تختی را به رنگ تماشاگر در خواهند آورد.

تیم صنعت نفت آبادان در حالی امروز به مصاف تیم گهر درود خواهد رفت که می‌تواند با کسب هر سه امتیاز این دیدار امید را به دل هواداران خود بازگرداند و با اندوخته بهتری پای به عرصه نیم فصل دوم و سرنوشت ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور بگذارد.

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان از هواداران خود خواسته‌اند در این دیدار که ظهر امروز در ورزشگاه تختی این شهر برگزار خواهد شد، حضور یافته و با اتحاد مثال زدنی آبادانی‌ها به تشویق و حمایت از زرد طلایی شهر خود بر آیند.

این دیدار از جهات بسیاری برای آبادانی‌ها حائز اهمیت بوده و برای رسیدن به این مهم، همت هواداران بیش از بازیکنان نیاز است.

صنعت نفت پس از آنکه در اول فصل عملکرد خوبی از خود نشان نداد، رفته رفته جایگاه واقعی خود را در جدول رده‌بندی یافته و خود را به جمع مدعیان می‌رساند، به نظر می‌رسد قول‌های ابتدای فصل سرمربی تیم کم کم جامه عمل پوشیده و نفت به روزهای طلایی خود باز خواهد گشت.

در این فصل که مشکلات و معضلات مالی، باشگاه صنعت نفت را‌ گاه تا مرز حاشیه و بحران پیش برده است، مدیر عامل این باشگاه سعی کرد تا با وجود کج‌دار و مریض عمل کردن، تیم را سراپا حفظ کرده و برای این روزهای حساس و مهم مهیا کند.

باید دید در پس آن حضور پررنگ و همیشگی هواداران صنعت نفت، بازیکنان این تیم نیز کمر همت خواهند بست تا پنجمین برد خود را کسب کرده و آماده پذیرایی از گل گهر سیرجان یکی از صدرنشینان لیگ دسته اول در هفته سیزدهم شوند.

نفت با این پیروزی می‌تواند تا رتبه دوم هم صعود کند و در هفته‌های آتی صدر جدول نیز دور از دسترس نخواهد بود به شرطی که تمام بازی‌ها برای بازیکنان این تیم چون فینالی زودرس باشد و برای کسب موفقیت در آنان باید همه جوانب و تلاش‌ها به کار گرفته شود.

کسب پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست، اما باید منتظر ماند و دید که این پیروزی در سکوت کشنده ورزشگاه تختی به دست خواهد آمد یا در هیاهوی همیشگی و مثال زدنی آبادانی‌ها.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و گهر درود از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در آبادان و در ورزشگاه تختی از ساعت 14 و 15 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار