تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۵۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان شهری و استانی
شهردار ملاثانی معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه شهرداران ملاثانی با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه شهرداران ملاثانی با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

این مراسم در دفتر شهردار ملاثانی و با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار باوی و معاونان وی و شهرداران و اعضای شورای شهر و همچنین جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از صالح اچرش تقدیر و تشکر و طاهر سالم‌زاده به عنوان شهردار جدید ملاثانی معرفی شد.

فرماندار شهرستان باوی:
مسئولان اجرایی شهردار جدید ملاثانی را حمایت کنند

فرماندار شهرستان باوی از مسئولان اجرایی ملاثانی خواستار حمایت و همراهی شهردار این شهر شد.

حیدر سیدی اظهار کرد: شهرداری‌ها مسئولیت خطیری بر عهده دارند و در این زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهر هستند.

وی افزود: صداقت باید در همه مراحل زندگی و شغلی‌مان همراه ما باشد و مدیران و مسئولان اجرایی باید این اصل را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان باوی تصریح کرد: از آنجا که اداره و سکانداری شهر اقدامی بسیار خطیر و حساس است از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم بیش از پیش در این زمینه دقت به خرج دهند و محتاطانه عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود حجم مشکلات در این شهر انتظار می‌رود مسئولان شهری به ویژه شهردار در راستای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و ورودی شهر توجه ویژه‌ای کند تا شاهد رضایتمندی مضاعف مردم و مسافران باشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان:
مهمترین کار شوراهای شهر نظارت بر عملکرد شهرداران است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: نظارت شوراهای شهر بر کار شهردار و اختیاراتی که به شهردار می‌دهند یکی از وظایف شوراهاست که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

عبدالحمید جولان‌نژاد اظهار کرد: مسئولان و اعضای شوراهای شهر در چارچوب قانون پیش بروند تا مشکلی گریبانگیر آنها نشود.

وی افزود: قانون و پیروی از اصل قوانین در هر کجا و در هر سمتی که در آن قرار داریم باید حفظ شود زیرا ما را در مقابل خطاها و اشتباهات مصون می‌کند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با استناد به قانون شوراها عنوان کرد: شوراها طبق قانون اساسی موظف به انتخاب شهردار بوده و همه مسئولان، وزرا، استانداران و فرمانداران سراسر کشور نیز ملزم به رعایت تصمیم شوراها هستند.

وی اضافه کرد: نظارت شوراهای شهر بر کار شهردار و اختیاراتی که به شهردار می‌دهند یکی دیگر از وظایف شورای اسلامی شهر است که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی و محقق شود.

جولان‌نژاد ادامه داد: مردم از شوراهای شهر و روستا انتظاراتی دارند و شوراها موظف به اجرای آنان هستند که در صورت تعامل دوسویه می‌توان به رشد و شکوفای مطلوبی در این زمینه رسید.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
0
0
انتخاب شایسته را تبریک می گوئیم
:
:
:
آخرین اخبار