تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۳۵۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
نفت‌آبادان‌بالانشین‌شد/ممکن‌شدن‌غیرممکن‌ها
از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت آبادان موفق شد در خانه خود از سد تیم گهر درود لرستان عبور کند.

صنعت نفت آبادان در روزی که علاقه‌مندان به فوتبال این شهر را کنار خود می‌دید موفق شد با سه گل از سد حریف انتهای جدولی خود گهر درود لرستان عبور کند.

منصور تنهایی در دقایق 25 و 45 موفق شد برای تیم فوتبل نفت آبادان گلزنی کند و رحیم زهیوی نیز در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی موفق شد سومین گل طلایی پوشان را به ثمر برساند.

در دقیقه 35 این دیدار نیز محمد جعفری با استفاده از غفلت مدافعان صنعت نفت موفق شد تنها گل تیم گهر را به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم‌زاده بود که سجاد قنبری و فرید امیدوار وی را در امر داوری یاری کردند، رحیم‌زاده در این دیدار تنها یک بار از کارت‌های رنگی خود استفاده کرد که در آن آرش قلی‌زاده از تیم گهر با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب آشنا، مرداسی، شیری، غلامعلی تبار، کوشکی، ضیغمی، طاهری فرد، قاسمی‌نژاد، تنهایی و زهیوی به میدان رفت.

و در تیم گهر نیز میرزایی، قلی‌زاده، جعفریف کمانی، احمدلو، خمیس، عرب‌زاده، محمد جعفری، یعقوبی، رضایی، و همراز به میدان رفتند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب این پیروزی با یک پله صعود و بر حسب تفاضل کمتر با 19 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد، این در حالی است که آبادانی‌ها با تیم گل گهر سیرجان هم امتیاز هستند و هر دو تیم هفته آینده در آبادان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک از سد تیم گهر درود عبور کند و به جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول در گروه یک برسد.

این تیم هفته آینده و در نخستین بازی از نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول روز یکشنبه 15 دی ماه در آبادان میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار