تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده:
شرکت پشتیبانی امور دام به جهاد کشاورزی می پیوندد
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرای قانون طرح انتزاع، شرکت پشتیبانی امور دام تا ۹ دی دوباره به جهاد کشاورزی می‌پیوندد.

عباس پاپی زاده اظهار کرد: با حضور وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره عدم اجرای قانون انتزاع از دو وزیر سؤال شد.

پاپی زاده افزود: وزیر صنعت اعلام کرده است که ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، اجرای این قانون را تا پایان 92 به تعویق انداخته است و وزیر جهاد کشاورزی نیز از آمادگی برای اجرای این قانون خبر داد.

وی همچنین یادآور شد: قرار شد، صورتجلسه‌ای مبنی بر اجرای قانون انتزاع به امضای برسد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات این صورتجلسه توضیح داد: شرکت پشتیبانی امور دام با کلیه امکانات، دارایی، نیروی انسانی و همه ملزومات برای تنظیم بازار علوفه تا روز دوشنبه 9 دی ماه به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود.

قانون انتزاع در اسفند 91 از سوی شورای نگهبان ابلاغ شده است که بعد از گذشت 8 ماه تاکنون اجرا نشده است. بر اساس این قانون سیاست‌های واردات و صادرات محصولات کشاورزی به عهده وزارت جهاد کشاورزی گذارده شده و شرکت پشتیبانی امور دام باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد و سیاست‌های صنایع تبدیلی نیز توسط وزارت جهاد مدیریت شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار