تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۳۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان تاکید کرد:
بازگشت بازیکنان امید به باشگاه خود
سرمربی تیم ملی فوتبال 22 سال گفت: نگاه کی‌روش بیانگر این است که این مربی نسبت به جوانان فوتبال ایران نگاهی مثبت دارد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال در ابتدای صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی، زمین چمن ورزشگاه جزیره کیش را از بهترین‌ها دانست و اعلام کرد: با صحبتی که با سرمربی تیم ملی کره جنوبی داشتم وی این زمین را در قیاس با زمین‌های کره جنوبی عالی توصیف کرد و مایه فخر ماست.

منصوریان درباره بازی فردا اظهار داشت: می‌خواهیم یک بازی حساب‌شده مقابل حریف‌مان که تیم شبیه‌سازی شده ژاپن به شمار می‌آید، ارائه دهیم و علاوه بر آزمودن تاکتیک‌های مورد نیاز نتیجه‌ای درخور نام ایران کسب کنیم چرا که نتیجه این بازی در رنکینگ فیفا تأثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ما با آمادگی کامل مقابل این قطب فوتبال آسیا قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا نتیجه درخور نام ایران کسب کنند.

منصوریان با اشاره به بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت بازیکنان این تیم از اردوی کیش پس از بازی فردا تصریح کرد: باید بگویم بعد از بازی فردا تمام بازیکنان شاغل در باشگاه‌های کشور اعم از لیگ برتر و دسته یک به باشگاه خود بازمی‌گردند و این در شرایطی است که انتظار داریم تا 48 ساعت آینده شخص رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت یا عدم بازگشت بازیکنان به اردوی کیش تصمیم‌گیری کند چراکه اعتقاد دارم همانگونه که علی دایی از افتخارات فوتبال کشور است دیگر مربیان نیز همانند گل‌محمدی، ناظمی و دیگر مربیان حق دارند از بازیکنان خود بهره ببرند به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا همه باشگاه‌ها از بازیکنان خود استفاده کنند تا فدراسیون فوتبال نظر قطعی خود را در این خصوص اعلام کند.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که با آقای کی‌روش داشتیم قرار است در پایان مسابقات غرب آسیا 5 بازیکن تیم ما در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند و در صورت کسب عنوان قهرمانی این مسابقات این تعداد به 8 نفر افزایش یابد و این نگاه کی‌روش بیانگر این است که این مربی نسبت به جوانان فوتبال ایران نگاهی مثبت دارد.

علیرضا منصوریان در بخشی از صحبت‌های خود در مورد شایعه انتخاب وینگادا به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: این خبر در زمانی منتشر شد که بیش از اینکه اثرات مثبت داشته باشد می‌تواند اثر منفی داشته باشد و به نظر من باید اجازه داده شود تا کادر فنی و بازیکنان با تمرکز کافی برای موفقیت در فوتبال آسیا گام بردارند و انتشار اینگونه اخبار نتایج مثبتی در شرایط فعلی در پی نخواهد داشت. هدف نهایی ما ساختن یک تیم قدرتمند برای جام جهانی 2018 و 2022 است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار