تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۳۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهداي‌بسته‌هاي‌فرهنگي‌به‌كودكان‌سرطاني‌اهواز
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان خوزستان در بازديد از بخش كودكان سرطاني بيمارستان گلستان اهواز به اين كودكان كتاب و بسته هاي فرهنگي هديه كرد.

لفته منصوري و هيئت همراه كه از بخش كودكان سرطاني بيمارستان گلستان اهواز بازديد كردند با دلجويي از بيماران بستري شده، براي صحت و سلامتي آنها دعا و آرزوي شفاي كامل كرده و از والدين و همراهان بيماران كودكان بستري شده در بخش‌هاي سرطاني دلجويي كردند. اين ديدار به منظور آشنائي از مشكلات درماني كودكان سرطاني انجام گرديد كه در اين راستا از زحمات شبانه روز پزشكان و پرستاران اين بخش قدرداني شد.

وي افزود: كودكان اميد و آينده هر كشوري هستند اميدواريم كه هر چه زودتر كودكان بيمار شفا يافته و به زندگي عادي خود برگردند و ما در اين راستا هرگونه فعاليت فرهنگي كه بتوانيم براي اين كودكان انجام خواهيم داد تا بتوانيم حتي براي لحظاتي كوتاه خنده و شادي را به اين كودكان هديه دهيم.

وي همچنين با اهداي كتاب و هدايا و بسته هاي فرهنگي براي اين كودكان بيان کرد: جشنواره يلداي همدلي كه توسط كتابخانه مركزي استان خوزستان انجام شده بود يكي از فعاليتهاي فرهنگي خوب نهاد كتابخانه ها در راستاي كمك به اين كودكان سرطاني بوده است كه با همكاري موسسه خيريه شفاجويان كودكان مبتلا به سرطان انجام شده است كه خوشبختانه در يك اقدام خودجوش توسط كودكان و نوجوانان كتابخانه مركزي استان انجام شد و در پايان جشنواره مبلغ 20 ميليون ريال جمع آوري شد كه امروز به اين موسسه براي كمك در جهت درمان كودكان سرطاني اهداء مي شود.
:
:
:
آخرین اخبار