تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۳۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول امور داوطلبان هلال احمر رامهرمز خبر داد
اجرای 4پروژه‌داوطلبی‌ توسط‌ هلال‌احمر رامهرمز
مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر رامهرمز از اجرای چهار پروژه داوطلبی توسط این هلال احمر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

پروین بروسان اظهار داشت: در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، داوطلبان این جمعیت در رامهرمز اقدام به اجرای چهار پروژه داوطلبی از ابتدای امسال تاکنون کرده است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه داوطلبی «نگاره‌های نیکی» با اهدای 17 بخاری برقی، گازی و نفتی به محرومان و نیازمندان به عنوان یکی از پروژه‌ها صورت گرفته است.

مسئول امور داوطلبان هلال احمر رامهرمز تصریح کرد: اجرای پروژه داوطلبی «دستان مهربان، مهر جاویدان» مشترک با انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز یکی دیگر از این پروژه‌ها بوده که شامل اهدای بسته‌های غذایی، وسایل گرمایشی مانند پتو و بخاری بوده است.

این مسئول افزود: همچنین اجرای پروژه‌های داوطلبی«اعتیاد، مرگ تدریجی» به صورت مشترک با انجمن حمایتی خانه مهر، که شامل آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد برای پایگاه‌های بسیج و مدارس و پروژه داوطلبی خانواده متعادل، ویژه خانواده‌های شهری و روستایی و پایگاه‌های داوطلبی که توسط روانشناسان داوطلب اجرا شد از دیگر پروژه‌ها بوده است.

بروسان در پایان خواستار کمک‌های مردمی به‌منظور امدادرسانی به محرومان و مستمندان شد و گفت: امیدواریم که همه مردم در این امور خداپسندانه در طول سال شرکت فعال داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار