تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۳۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی از دربی خوزستان می گوید
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تعدادی افراد که منافع شان تأمین نشده است علیه تیم افراد را تحریک و در دیدارهای خانگی برایمان مشکل درست می کنند.
 
عبدالله ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: شرایط‌مان بعد از دیدار مقابل نفت تهران بسیار خوب است. بازیکنان‌مان وضعیت مناسبی دارند و می‌دانند بازی با فولاد خوزستان چقدر دشوار است. این مسابقه بسیار پراهمیت است و امیدواریم هر دو تیم یک بازی خوزستانی کامل و بسیار خوب به نمایش بگذارند.

وی در مورد تساوی با ارزش تیمش در دیدار مقابل نفت تهران یادآور شد: در دیدارهای بیرون از خانه عملکرد بسیار خوبی داشتیم در این مسابقات تنها 6 گل خوردیم اما در داخل خانه 19 گل دریافت کردیم. این مسئله به خاطر مسائل روانی است که در روز مسابقه برای ما به وجود می‌آورند. در روز بازی برخی افراد انگشت‌شمار برای تیم مشکل درست می‌کنند و باعث می‌شوند که نتیجه نگیریم. در هر حال خوشحالم که فقط دو شکست بیرون از خانه داشتیم و بعد از پرسپولیس کمترین گل خورده را در خانه داریم.

ویسی در مورد اینکه چه کسانی برای تیمش مشکل به وجود می‌آورند، یادآور شد:‌ تیمی که تازه به لیگ برتر آمده همه انتظار بقا از آن در سال اول حضورش در این رقابت‌ها را دارند ما نمی‌گوییم تاکنون نتایج‌مان عالی، اما نتایج‌مان خوب بوده است. تعدادی افراد که منافع‌شان تأمین نشده است علیه تیم افراد را تحریک می‌کنند. ما بازیکنان بسیار با تجربه‌ای داریم شاید 30 هزار نفر در تبریز علیه ما شعار بدهند اما ناراحت نمی‌شویم حتی اگر در شهرمان 4 هزار نفر علیه تیم شعار دهند مشکلی به وجود نمی آید اما وقتی سه چهار نفر روی چند بازیکن دست می‌گذارند و دائماً علیه آنها توهین می‌کنند تیم با مشکل روبرو می‌شود این مسائل را باشگاه توسط مقامات قضایی دنبال می‌کند تا با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

وی در مورد حساسیت دیدار مقابل فولاد خوزستان یادآور شد:‌تمام دربی‌ها حساس است دیدار مقابل فولاد خوزستان حساسیت خاص خودش را دارد. هم ما برای بهتر شدن شرایط‌مان و هم فولاد برای ماندن بین چند تیم بالای جدولی نیاز به 3 امتیاز این مسابقه داریم تمام تلاشم را می‌کنم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه سابقه حضور در فولاد خوزستان را دارد و رویارویی با تیم سابقش چطور است، ادامه داد:‌ مربی حرفه‌ای هستم و مهم نیست که در کجا کار می‌کنم. در هر جایی که باشم تلاش می‌کنم تیمم موفق شود. وظیفه دارم با تمام وجود کار کنم به همین خاطر مقابل فولاد خوزستان پیروزی تمام تلاشم را می کنم هرچند که این تیم برایم بسیار قابل احترام است.

وی در مورد دیدار رفت مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در دیدار رفت مقابل فولاد خوزستان یک بازیکن ما به ناحق اخراج شد اما در ادامه بازی جوانمردانه‌ای را انجام دادیم که متأسفانه شکست خوردیم ان‌شاءالله در دیدار برگشت برای کسب پیروزی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

ویسی در مورد اینکه برای مشکل تیم ملی زیر 22 سال چه راهکاری را پیشنهاد می‌کند، خاطرنشان کرد: تیم ملی و باشگاه‌ها در این مسئله حق دارند اما اینکه یک باشگاه برای عدم حضور یک بازیکن خود بخواهد زمین و زمان را به هم بدوزد کار درستی نیست. البته باشگاه به دلیل هزینه‌ای که انجام می‌دهد حق دارد با تمام بازیکنانش به میدان برود. درست است که منصوریان مربی بزرگ و بسیار خوبی است اما به نظر من اگر به جای بازیکنان زیر 22 سال نفرات زیر 19 سال را به این رقابت‌ها می‌بردند بسیار بهتر بود. چرا که این تیم دیگر نمی‌تواند در المپیک حاضر شود و رده سنی آنها بالاتر می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد وضعیت جلال چراغپور خاطرنشان کرد: او از مربیان بزرگ فوتبال ایران و فردی صاحب سبک است در بسیاری از جاها که در تنگنا قرار گرفته بودم از او خواستم به من کمک کند و از تجربیاتش همیشه استفاده کردم. امیدوارم او سلامتی خود را بازیابد. ورزشی‌ها باید به او کمک کنند تا هرچه زودتر سلامتی‌اش را بازیابد. این حرکت مطمئناً یک حرکت انسانی خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار