تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 3 بازيكن برزيلي در فولاد خوزستان
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان از حضور سه بازيكن برزيلي در تمرينات تيم فولاد خوزستان در هفته جاري خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، حسين ابن‌قاسم امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سرمربي تيم فولاد خوزستان در هفته‌هاي گذشته به كشور برزيل سفر كرد و از نزديك تمرين بازيكنان برخي از باشگاه‌هاي اين كشور را زير نظر گرفت و از ميان بازيكنان اين كشور سه بازيكن به تمرينات اين تيم دعوت شده‌اند.
وي با اشاره به شرايط اين تيم پيش از آغاز فصل جديد در ليگ برتر فوتبال كشور افزود: نگراني از نظر حضوري قدرتمند در ليگ برتر نداريم.
ابن قاسم با تاكيد بر اينكه براي فولاد خوزستان نام‌ها اصلا مهم نيست، گفت: فولاد خوزستان تنها براي به خدمت گرفتن بازيكنان به توانمندي و نظر كادر فني توجه مي‌كند و بر اساس نام و شهرت بازيكن انتخاب نمي‌كند.
وي با اشاره به بازيكناني كه در فصل جديد به تيم فولاد خوزستان پيوسته‌اند تاكيد كرد: تا به امروز بازيكناني چون عبدالله كرمي، سروش رفيعي، حكيم نصاري و اميد خالدي را به خدمت در آورده‌ايم و تعدادي بازيكن تستي و نفرات تيم‌هاي جوانان و اميد فولاد خوزستان نيز در تمرينات تيم بزرگسالان حضور دارند تا به‌ترين‌ها را به خدمت درآوريم.
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهاجم شيرازي فصل گذشته راه آهن شهر ري به عضويت تيم فولاد خوزستان درآمد.
اظهار داشت: امين متوسل زاده مهاجم با تجربه تيم راه آهن پس از توافق با مسئولان باشگاه فولاد، قراردادي يك ساله با اين باشگاه خوزستاني امضا كرد.
وي افزود: متوسل زاده دومين خريد ليگ برتري فولاد پس از عبدالله كرمي به حساب مي‌آيد. وي بهمن ماه سال گذشته عنوان جوانمردانه‌ترين ورزشكار جهان را به دست آورد و با حضور در شهر لوزان سوئيس جايزه ويژه‌اي را از دست رئيس كميته بين المللي المپيك دريافت كرد.
:
:
:
آخرین اخبار