تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۳۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:بازیکنان استقلال شهرآورد اهواز را دوستانه فرض کرده بودند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در بازی برابر فولاد خوزستان را دوستانه فرض کرده بودند به همین دلیل حریف بازی بهتری ارائه کرد.

عبدالله ویسی عصر جمعه پس از شکست تیمش در شهرآورد اهواز برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان این بازی در ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی سهم فولاد از ایجاد موقعیت بیشتر از ما بود و بازیکنان این تیم این بازی را خیلی جدی گرفته بودند.

وی افزود: بازیکنان ما فکر می کردند در شهرآورد اهواز یک بازی دوستانه را در پیش دارند به همین دلیل آنگونه که انتظار می رفت در این بازی خوب ظاهر نشدند و موقعیت مناسبی خلق نکردند.

ویسی ادامه داد: تیم ما اگر به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی و جبران امتیازات از دست رفته است باید در ادامه، هر یک از بازی های لیگ برتر را بسیار جدی قلمداد کند و بازیکنان با تلاشی مضاعف در زمین بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: در ادامه رقابت های لیگ برتر، تمامی بازی ها برای ما سخت است و ما باید همه بازی های آینده را جدی بگیریم. باید به گونه ای در بازی های آینده ظاهر شویم که امتیازات از دست رفته را به خوبی جبران کنیم.

ویسی در خصوص تیم فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: بازیکنان فولاد در این بازی از هر دو جناح چپ و راست به خوبی به روی دروازه ما حمله و موقعیت های خوبی برای خود خلق می کردند.

وی تاکید کرد: استقلال خوزستان در دور برگشت لیگ برتر نسبت به دور رفت، بهتر بازی کرده و نتایج مناسب تری کسب کرده است و در صورت ادامه این روند می توان به کسب یک جایگاه مناسب در لیگ برتر این دوره امیدوار بود.

از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های استقلال صنعتی و فولاد خوزستان برگزار کننده شهرآورد اهواز بودند که در پایان فولاد با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد و فاتح این بازی حیثیتی شد. اسماعیل شریفات در دقایق 33 و 91 هر دو گل فولاد را وارد دروازه آبی پوشان کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار