تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۳۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیمی پور:
واقعیتهای آبادان باید به درستی گزارش شود
امام جمعه آبادان گفت: واقعیتهای موجود در این شهرستان باید به درستی به مسئولان ارشد نظام گزارش شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آبادان افزود: در نشستی که به اتفاق نمایندگان  شهرهای آبادان و خرمشهر و فرمانداران با وی داشتیم در خصوص مشکلات و مسائل این دو شهر که سالهاست لاینحل باقی مانده است به گفتگو پرداختیم.

وی اظهار کرد: قرار شد تا در نشستهای مختلف به یک جمع بندی کاملی از کارهای صورت گرفته و باقی مانده و راهکاهای عملی اجرای آنها برسیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: بر همین اساس مشکلات به منظور هدف گذاری و دسترسی به نتیجه مطلوب به سه دسته تقسیم می شوند.

امام جمعه آبادان یادآور شد: دسته اول مسائلی هستند که به طور سریع قابل پیگیری و انجام هستند که باید نمایندگان آنان را دنبال و به انجام برسانند. دسته دوم مسائلی است که نیاز به پیگیری و تخصیص اعتبارات بیشتر دارد و دسته سوم مسائلی است که با صرف اعتبارات در سال جاری و آینده به اتمام می رسند که موضوع آب شرب از جمله آنان است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: پیگیری و شناخت موانع ایجاد زمینه اشتغال از طریق شهرکهای صنعتی و فاز دوم پالایشگاه آبادان در دستور کار مسئولان محلی قرار گرفت و مقرر شد تا هر چه سریعتر راهکارهای عملی رفع این موانع نیز ارائه شود.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در شهرهای آبادان و خرمشهر در تمام استان خوزستان نیز به نوعی به چشم می خورد، افزود: در نشست مذکور همچنین در خصوص اشتغال در استان، پیگیری موضوع ریزگردها، مسائل بهداشتی استان، توجه به نیروهای متخصص و کارآمد در استان و شهرستان نیز گفتگوهایی صورت گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: تلاش فرمانداران، نمایندگان و امامان جمعه شهرهای آبادان و خرمشهر باید در جهت بیان واقعیتهای شهرستانها است تا بتوان به طور مناسب و درستی در مورد آنها تصمیم گیری شود.

به گفته وی اغراق در بیان مسائل به مثابه فریبکاری است و این امر سبب تحقق اهداف کلی جهت توسعه و عمران شهرهای آبادان و خرمشهر که دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، نخواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار