تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۳۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست گروه ساخت مستند علامه شیخ شوشتری خبر داد
توزیع مستند علامه شیخ شوشتری در شبکه سینمای خانگی
سرپرست گروه ساخت مستند علامه شیخ شوشتری گفت: مستند علامه شیخ شوشتری قرار است در شبکه سینمای خانگی توزیع شود.

ابوالقاسم غلامحیدر امروز اظهار کرد: مستند علامه شیخ که در شب‌های گذشته دو بار از صدا و سیمای خوزستان پخش شده است بسیار مورد استقبال مردم در سراسر خوزستان قرار گرفته و مردم بارها برای تهیه این مستند با صدا و سیما و تهیه‌کنندگان آن تماس گرفته‌اند.

وی افزود: قرار است بخش‌های پخش نشده در این مستند با داستان روایتی متفاوت به شبکه سینمای خانگی توزیع شود و مردم می‌توانند آن مستند را برای آرشیو شخصی و مشاهده خریداری کنند.

سرپرست گروه ساخت مستند علامه شیخ شوشتری(ره) با اشاره به اینکه صاحب امتیاز این مستند در شرایط کنونی صدا و سیماست، خاطرنشان کرد: اجازه نداریم این مستند را به سایر رسانه‌ها بدهیم و یا در اینترنت منتشر کنیم زیرا اختیار این مستند در اختیار صاحب امتیاز است.

غلامحیدر با اشاره به اینکه این مستند در شبکه‌های دیگر استانی نیز پخش خواهد شد، تاکید کرد: مستند علامه شیخ شوشتری با نام آفتاب شوشتر در شبکه‌های استانی و ملی پخش خواهد شد و سایر شبکه‌ها این مستند را در نوبت چاپ دارند.

سرپرست گروه ساخت مستند علامه شیخ شوشتری(ره) افزود: مستند علامه شیخ شوشتری به دلیل کیفیت و داستان بسیار جذاب و نحوه پرداخت به شخصیت این عالم بزرگ درجه فاخر تولیدات صدا و سیما را به خود اختصاص داده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار