تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۳۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیبان همچنان در انتظار امام جمعه
قریب به دوسال از منتقل شدن امام جمعه شیبان به ملاثانی می گذارد اما تاکنون از سوی مسئولین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هیچ اقدامی انجام نشده است.

باتوجه به فعالیت روز افزون فرقه های ضدفرهنگی و وهابیت درمنطقه که روز به روز برفعالیت ضد دینی آنها افزوده میشود،نبود امام جمعه ومتولی فرهنگی و برپانشدن نماز جمعه که برضد این جریانها فعالیت می کند،تا حدودی به سود این جریانها می باشد لذا می طلبد فریضه ی سیاسی عبادی برای مقابله با حربه های ضدفرهنگی این جریانها که ازخارج وداخل حمایت می شوند دراین شهربرپا شود.

گفتنی است آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان در سفری که درتاریخ1390/11/20 به شهرستان باوی برای کلنگ زنی ساختمان تبلیغات اسلامی باوی آمده بودند نسبت به  تعیین امام جمعه برای شیبان تاکید کرد اما شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، تا این لحظه امام جمعه ای برای این شهر منصوب نکرده و اهالی شیبان همچنان چشم انتظارند.

لازم به یادآوری است: آیین نماز جمعه شیبان برای نخستین بار،در روز جمعه، ۱۳۸۹/۵/۸به امامت آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری و با حضور مردم متدین و ولایت مدار شهر شیبان برگزار شد.اولین امام جمعه شیبان حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا حسینی فرد بود اما از تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۷ و پس ازمنتقل شدن وی به مرکز شهرستان باوی این شهر بدون امام جمعه مانده است.

مرجع : رهیاب نیوز
برچسب ها: شیبان ، امام جمعه
:
:
:
آخرین اخبار