تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۳۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی‌نژاد: دبیرکل شوم استعفا می‌دهم
رئیس فدراسیون ووشو گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در انتخابات کمیته ملی المپیک رای بیاورم و تصمیمم در این مورد کاملا جدی است.
مهدی علی‌نژاد در مورد حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: به هیچ وجه بی‌برنامه برای شرکت در مجمع کمیته المپیک ثبت نام نکرده ام و با توجه به تجربیات داخلی و بین المللی می توانم در این سمت نیز به ورزش کشور کمک کنم.

وی در مورد موضوع دوشغله ها در مجمع کمیته بین المللی المپیک گفت: فکر نمی کنم در این مورد مشکلی داشته باشم و برای نائب رئیسی و دبیرکلی در انتخابات حاضر می شوم. در این میان نائب رئیسی شغل محسوب نمی شود ولی اگر موفق شدم رای مجمع را برای دبیرکلی بگیرم قطعا از ریاست فدراسیون ووشو استعفا خواهم داد.

رئیس فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: در حال حاضر عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا هستم و در چند سال گذشته تجربیات خوبی کسب کردم. فکر می کنم با توجه به اینکه کمیته ملی المپیک به نوعی ارتباط ورزش کشور را با فضای بین المللی برقرار می کند بتوانم نقش خوبی در این میان ایفا کنم. به هر حال کمیته نیز فرصتی برای انجام خدمت است و امیدوارم این فرصت نصیبم شود.

علی نژاد در مورد تیم جوانان ووشو نیز که تا چندی دیگر در رقابت های جهانی ترکیه با حریفان روبرو خواهد شد عنوان کرد: 80 روز زمان برای آماده سازی این تیم در اختیار داریم و فکر می کنم این مدت برای کادر فنی کافی باشد. پیشرفت بچه ها در اردوی اول خوب بوده و همین موضوع ما را برای رقابت های جهانی امیدوار می کند اما به هر حال میدان جهانی میدان کوچکی نیست.

وی در مورد شرایط مالی فدراسیون گفت: شرایط خیلی تعریفی نیست اما وزارت ورزش نسبت به سال گذشته حمایت بیشتری داشته است، متاسفانه حمایت های کمیته ملی المپیک نسبت به سال گذشته کمتر شده است. تا امروز 42 درصد از بودجه را دریافت کردیم و این در حالی است که سال گذشته کمیته حتی از میزان اعتبارات هم بیشتر به ووشو پرداخت شده بود. امیدوارم تا پایان سال حمایت بیشتری شود تا در مورد اعزام ها مشکلی نداشته باشیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار