تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۵۳۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیررضا خادم:برنامه‌ای مجزا برای جوانان نداریم
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در این وزارت خانه برنامه‌ای مجزا برای جوانان نداریم.

امیررضا خادم در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: چون مسائلی که جوانان دارند دیگر اقشار جامعه مانند بانوان، کودکان و سالمندان نیز شامل می‌شود لذا برنامه مجزایی برای جوانان در وزارت ورزش و جوانان نداریم.

وی افزود: خیلی خوشحال هستم نخستین روز کاری خود را در سرزمین تقوا آغاز کرده‌ام که امیدوارم این حضور سرلوحه‌ای برای من و دیگر همکارانم در وزارت ورزش و جوانان باشد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه به بیان انتظارات خود پرداخت و بیان کرد: از مدیران کل انتظار می‌رود که با استانداری‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فدراسیون‌ها و دیگر سازمان‌های مرتبط با ورزش و جوانان تعامل داشته باشند.

وی یکی دیگر از انتظارات خود از مدیران کل ورزش و جوانان را جذب منابع مالی عنوان کرد و گفت: همکاران گرامی باید از جاهایی غیر از بودجه سنواتی خود اعتباراتی جذب کنند که با توجه به حضور شرکت نفت، پتروشیمی و دیگر شرکت‌ها امیدواریم استان خوزستان در این زمینه به الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شود.

خادم، احیای اموال منقول و غیر منقول را یکی دیگر از خواسته‌های خود از مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور بیان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با کمک وکلای مجرب اموالی که از این وزارتخانه در اختیار دیگران است را به بیت المال بازگردانند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از انتظارات ما از مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور، مبارزه با بداخلاقی در ورزش است زیرا این کار‌ها عمدتا از سوی مدیران ورزش صورت گرفت.

به گفته وی، بیشتر بداخلاقی‌هایی که از سوی ورزشکاران انجام شده منشا آن از سوی مدیران ورزشی بوده است.

خادم یکی از اقدامات مهم وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان را، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد.

وی تاکید کرد: ورزش بانوان باید به عنوان یک اصل در ادارات کل ورزش و جوانان پیگیری شود زیرا نیمی از افراد جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگر از اولویت‌های کاری مدیران کل دانست و افزود: باید افراد سرمایه گذار در حوزه ورزش را جذب و حمایت کرد.

خادم، بسیج را یکی از مهم‌ترین نهادهایی که می‌تواند به کمک وزارت ورزش و جوانان بیاید توصیف کرد و گفت: باید از ظرفیت این نهاد مردمی در زمینه ورزش به ویژه در شهرهای کوچک و روستا‌ها استفاده کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار