تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۵۳۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
عقاب ماندگیهای ورزش خوزستان باید جبران شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، علم محوری را اساس کار خود در این اداره کل بیان کرد.

فرامرز کیانی‌زاده در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی ورزش و جوانان خوزستان که عصر دیروز در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: علم محوری اساس کار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواهد بود.

وی افزود: از سال 1377 که به کار مدیریتی در ورزش استان خوزستان وارد شدم تمام سعی و تلاشم این بود که به جوانان و ورزش استانم کمک کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: قول می‌دهم با دانش و تجاربی که در طول این چند سال به دست آوردم به یاری رشد ورزش و تعالی جوانان استان بشتابم.

این ورزشکار مسجدسلیمانی وجود کارخانجات و شرکت‌ها در استان خوزستان را به فال نیک گرفت و گفت: با تعاملی که در آینده ایجاد می‌شود امیدواریم سهم آن‌ها در ورزش و امور مربوط به جوانان بیشتر شود.

وی در ادامه به پتانسیل‌های موجود در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل حضور قومیت‌های زیاد در در این استان، استعدادهای درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد.

کیانی‌زاده اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح آمایش در ورزش شهرستان‌ها، بتوانیم در سکوهای ورزشی در آسیا و جهان بهتر از گذشته بدرخشیم.

این مقام مسئول در ادامه به تلاش‌های مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خوزستان اشاره کرد و گفت: با حضور آقای گرشاسبی در استان، کار‌ها سرعت بیشتری گرفت که حاصل آن زحمات معرفی این اداره کل به عنوان اداره بر‌تر کشور در سال‌های 90 و 91 از سوی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: کارهای انجام نشده زیادی در استان وجود دارد زیرا کبود بودجه در سال‌های اخیر باعث توقف و عقب افتادن کار‌ها شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ای برای ورزش و جوانان استان خوزستان تدوین شده است و برای اجرای آن دست یاری به سوی مسئولان استانی و کسانی که با این امور در ارتباط هستند دراز می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار