تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:شورای سیاستگذاری ورزش خوزستان راه اندازی می‌شود
استاندار خوزستان از راه اندازی شورای سیاستگذاری ورزش در این استان خبر داد.

عبدالحسین مقتدایی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی ورزش و جوانان خوزستان که عصر دیروز در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: شورای سیاستگذاری ورزش خوزستان به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوزستان یکی از استان‌هایی است که عمده نیروهای آن جوان هستند افزود: اگر تربیت بدنی در آموزش و پرورش فعال شود می‌تواند نیروهای خوبی را پرورش دهد.

رئیس شورای اداری خوزستان بیان کرد: کارهایی را که مدیرکل قبلی ورزش و جوانان خوزستان و استاندار قبلی این استان انجام داده‌اند را ادامه می‌دهیم و بر آن می‌افزاییم.

مقتدایی تاکید کرد: در برنامه‌ام گنجانده‌ام که هم ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی را در استان خوزستان دنبال کنم.

وی در ادامه بر اهمیت پرداختن ورزش در مدارس تاکید کرد و افزود: مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان باید کسی باشد که پا به پای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان بدود تا استان ما بتواند ورزشکاران بیشتری را به ورزش کشور هدیه دهد.

استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد که ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی، ورزش پیشکسوتان در کنار ورزش جوانان و ورزش بانوان در کنار ورزش آقایان با محوریت مسابقات استانی در خوزستان رشد کنند.

وی با بیان این نکته که در ورزش همه چیز پول نیست بیان کرد: استان خوزستان جزو معدود استان‌هایی است که مدیران ارشدش ورزشی هستند.

مقتدایی عنوان کرد: اتاق فکری که مدنظر گرشاسبی بوده است به صورت گسترده‌تر و فضایی باز‌تر در استان خوزستان تشکیل خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار