تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۵۳۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای سومین بار متوالی در سال‌جاری
زنگ «ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده» در کانون پرورش فکری بندرامام نواخته شد
همزمان با فصل زمستان زنگ «ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده» برای سومین بار متوالی در سال‌جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام به صدا درآمد.

ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده صبح امروز به همت مربیان کانون مرکز بندرامام و با حضور کودکان و نوجوانان و والدین آن‌ها در این مرکز برگزار شد.

در این روز اعضا به همراه والدین خود در کتابخانه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام به مطالعه کتاب مشغول می‌شوند و در پایان زنگ مطالعه نیز به قید قرعه به یک خانواده هدیه‌ای به همراه یک کتاب اهدا می‌شود.

مسئول کانون بندر امام و مسئول برگزاری این ایستگاه در اینباره اظهار کرد: در نخستین جلسه این ایستگاه مرکز بندر امام میزبان 35 کودک و والدین آن‌ها شد تا در کنار یکدیگر لحظاتی را به دنیای کتاب‌ها سفر کنند.

لیلا سپهری با بیان اینکه در ابتدا مربیان اهداف فعالیت‌های کانون را برای خانواده‌ها تشریح کردند، افزود: مربیان کانون همچنین اهمیت مطالعه و تأثیر آن بر روح و روان کودکان را برای والدین توضیح دادند.

وی دیگر برنامه این ایستگاه را معرفی کتاب «استاد عشق» نوشته ایرج حسابی به حاضران عنوان کرد و بیان داشت: والدین با خواندن این کتاب به همراه فرزندان خود ضمن آشنایی با زندگی بزرگان ایران زمین که با تحمل چه مشقت‌هایی به این درجه افتخار رسیده‌اند با اهمیت مطالعه بیشتر آشنا می‌شوند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: این برنامه که مرحله سوم خود را از ابتدای سال تاکنون سپری می‌کند یکی از طرح‌هایی است که برای توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در سه فصل تابستان، پاییز و زمستان در کانون پرورش فکری مرکز بندر امام انجام می‌شود.

مسئول تنها مرکز کانون در بندرامام استقبال خوب خانواده‌ها را عامل تداوم این برنامه معرفی کرد و توضیح داد: این برنامه تا پایان سال ادامه پیدا خواهد کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار