تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۳۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های جشن 50 سالگی پرسپولیس
در مراسم جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس از مستند و کتاب این باشگاه رونمایی شد.
جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس دیشب در سالن همایش‌های برج میلاد برپا شد.

دراین مراسم مهمانان مختلفی از جمله تعدادی از مقامات سیاسی، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان استقلال، جمعی از هنرمندان و بازیگران، بازیکنان کنونی پرسپولیس و ... حضور دارند.

هم‌چنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، یادگار امام (ره) که پیش از این در اردوی تیم پیشکسوتان پرسپولیس قبل از دیدار با میلان هم حاضر شده بود در سالن همایش‌های برج میلاد حضور یافت و مورد استقبال مسوولان باشگاه پرسپولیس و هم‌چنین حاضران قرار گرفت.


برخی دیگر از حواشی این مراسم را به نقل از تسنیم بخوانید:

در مراسم جشن 50 سالگی باشگاه پرسولیس از مدیران عامل، مربیان و سرپرستان پیشین این باشگاه تجلیل به عمل آمد که از میان مدیران عامل قبلی سرخپوشان فقط اکبر غمخوار حضور داشت.

* در این مراسم که شنبه شب در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، از حسین کلانی، جعفر کاشانی و دیگر بنیانگذاران باشگاه پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.

* عبدالله موحد، پیشکسوت کشتی ایران، محمد نصیری، پیشکسوت وزنه برداری ایران، محمدرضا طالقانی، رئیس پیشین فدراسیون کشتی و خداداد عزیزی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از دیگر افرادی بودند که به روی صحنه دعوت شدند تا از آنها تجلیل شود.

* در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس از مستند هویت سرخ و کتاب پرسپولیس توسط این افرادی رونمایی شد.

* هنگامی که در سالن مجری برنامه نام علی کریمی را به عنوان یکی از بازیکنان پیشین پرسپولیس بر زبان آورد، حاضرین در سالن بلند شده و برای او دست زدند.

* مهدی مهدوی‌کیا نیز که پیشین از این از حضور در جشن 50 سالگی باشگاه انصراف داده بود، برادرش هادی مهدوی‌کیا را به این مراسم فرستاده بود.

* در شرایطی که همایون بهزادی مشغول سخنرانی در خصوص صفر ایرانپاک و ایرج سلیمانی بود، عوامل برگزاری مراسم از او خواستند، صحبت خود را کوتاه کند که همین مسلئه باعث ناراحتی این پیشکسوت پرسپولیس شد. محمد رویانیان و علی دایی با حضور در کنار بهزادی، از او عذرخواهی کردند.

* در این مراسم از محمد دادکان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تجلیل شد. تجلیل از دادکان که یکی از بخش‌های ویژه مراسم بود، با بی‌نظمی انجام شد که همین مسئله ناراحتی پیشکسوتانی چون محمد پنجعلی و ... را به دنبال داشت.

* جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس ظاهراً هزینه‌های زیادی برای این باشگاه به دنبال داشته است، چرا که در حاشیه این مراسم با اهدای تابلو فرش‌هایی گرانقیمت از برخی پیشکسوتان و میهمانان تجلیل شد.

* محمد رویانیان در بیشتر زمان برگزاری مراسم میکروفن به دست داشت به اجرا و معرفی میهمانان می‌پرداخت. علی ضیا، مجری برنامه هم در چند مورد این نکته را به حاضرین در جشن یادآور شد.

* در بخشی از مراسم که تاریخ باشگاه پرسپولیس نشان داده می‌شد صحنه یکی از پیروزی‌های استقلال مقابل سرخپوشان به نمایش در آمد که باعث تعجب و ناراحتی حاضرین شد.

* تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس پیش از پایان مراسم محل برج میلاد را ترک کردند. نکته جالب اینجا بود که خیلی از پیشکسوتان با ناراحتی مراسم را ترک کردند.

* علی دایی، سرمربی پرسپولیس که با استقبال خوب حاضرین روبه‌رو شده بود هنگام خروج از سالن با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرد.

* مهدی هاشمی‌نسب و خداداد عزیزی، 2 بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس در اواخر مراسم به برج میلاد‌ آمدند.

* محمد دادکان، طبق قولی که به رویانیان داده بود راس ساعت 20 به محل برگزاری مراسم آمده بود.

*‌ روی بنرهایی که در سالن وجود داشت به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی خیرمقدم گفته شده بود اما تا ساعت 20:45 ایشان در مراسم حضور نیافت.

برخی دیگر از حواشی این مراسم را به نقل از فارس بخوانید:

در جریان برگزاری پنجاهمین سالگرد باشگاه پرسپولیس از مربیان سابق این تیم که سابقه فعالیت در جمع سرخپوشان را داشتند از جمله علی پروین، وطن‌خواه، گل‌محمدی، استیلی و بهزادی تقدیر و شمایل پرسپولیس بر گردن آنها انداخته شد.

همچنین از اکبر غمخوار به عنوان یکی از مدیران عامل سابق پرسپولیس نیز تقدیر به عمل آمد.

*حسین کلهر از یکسری از پیشکسوتان پرسپولیس در این جشن یاد کرد.

*نام حمید درخشان و افشین پیروانی نیز در بین مربیان تقدیری بود که این دو در جمع حاضران در برج میلاد غایب بودند. درخشان در اواسط این جشن به خاطر مسائلی برج میلاد را ترک کردند.

*علی پروین در جریان این جشن به شدت تشویق شد.

*از خداداد عزیزی به عنوان دارنده توپ طلای آسیا و بازیکنی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد نیز تقدیر به عمل آمد.

*قرار بود از چهار برنده توپ طلای آسیا از جمله علی دایی، ‌مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی تقدیر به عمل بیاید که از این جمع تنها عزیزی حضور داشت. هادی مهدوی‌کیا نیز به نمایندگی از برادرش در جشن سرخ‌ها حاضر و شمایل پرسپولیس را دریافت کرد.

*طالقانی، موحد، نصیری، کلانی و منتقمی این شمایل‌ها را به تقدیرشدگان اهدا کردند.

*زمانی که همایون بهزادی قصد داشت روی سن صحبت کند و در حالیکه فقط یک دقیقه از صحبت‌های او گذشته بود با تذکر علی ضیاء، مجری مراسم مواجه شد که از وی خواست به خاطر کمبود وقت صحبت‌هایش را قطع کند که همین موضوع ناراحتی بهزادی و انتقادهای او از ضیاء و مسئولان پرسپولیس را در پی داشت.

*از CD نغمه‌های سرخ و کتاب هویت سرخ در این مراسم رونمایی شد.

*از محمد دادکان تقدیر شد و زمانی که خواستند گل به گردن وی بیاندازند، نگذاشت و شمایل پرسپولیس را بر گردن وی انداختند.

*رویانیان در جریان مراسم بیشتر مثل یک مجری عمل می‌کرد.

*در اواخر مراسم پیشکسوتان برای گرفتن عکس بادگاری به روی سن رفتند.

*همایون بهزادی به علت سالروز تولدش قرار شد کیک 50 سالگی جشن پرسپولیس را ببُرد.

*حسین هدایتی تابلویی را به قیمت نامعلوم خریداری کرد و به محمد دادکان اهدا کرد.

*شورای شهر گرمسار 10 هزار متر زمین به باشگاه پرسپولیس اهدا کرد.

*محمد شریعتمداری معاون رئیس‌جمهور لوح تقدیری را برای محمد دادکان ارسال کرده بود که متن آن در مراسم خوانده شد.

*محمد علیزاده در مراسم کنسرت زنده اجرا کرد.

*در اواخر مراسم بی‌نظمی بسیار شدیدی به وجود آمده بود به گونه‌ای که هیچ برنامه‌ریزی‌ای برای کنترل افراد و حضور آنها روی سن وجود نداشت.

*محمد رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مراسم شام هم می‌دهند، گفت: بله شام هم می‌دهیم.

*محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای مراسم صحبت‌هایی در خصوص وضعیت این باشگاه انجام داد.

*علی پروین، جعفر کاشانی، همایون بهزادی و علی دایی به همراه محمد رویانیان روی سن از تابلویی که به آرم پرسپولیس منقش بود و به شکل 50 درآمده بود رونمایی کردند. پیشکسوتان پرسپولیس این تابلو را امضاء کرده بودند. قرار شد این تابلو در مراسمی خیریه به فروش برسد. رویانیان به شوخی اعلام کرد هزینه این تابلو را برای پرسپولیس خرج می‌کند.

*محمد دادکان هم پس از گذشت مدتی در این مراسم حاضر شد.

*علی پروین و علی دایی روی سن برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

*علی دایی سرمربی سرخپوشان پس از گذشت مدتی مراسم را ترک کرد.

*فیلمی از پرسپولیس و گل‌های این تیم پخش شد که مربوط به زمان تأسیس این باشگاه بود، همچنین در این فیلم انحلال شاهین پخش شد و برخی فیلم‌های دیگر از علی پروین نیز به نمایش درآمد.

*منصور رشیدی، حسن روشن، اکبر کارگر جم و نصرالله عبداللهی از جمله پیشکسوتان استقلال هستند که در این مراسم حضور دارند.

*یکی از جانبازان معلول که در بازی‌های پرسپولیس حاضر می‌شود در این مراسم هم حضور دارد.

*عبدالله موحد و محمد نصیری از جمله پیشکسوتان حاضر در این مراسم هستند.

*در جشن 50 سالگی پرسپولیس، فیلم شکست این تیم مقابل استقلال پخش شد.

:
:
:
آخرین اخبار