تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۴۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر هندیجان:
ساماندهی قبرستان هندیجان نیازمند اعتبار
نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: شهرداری هندیجان برای ساماندهی قبرستان هندیجان شمالی نیازمند اعتبار است.

یوسف شکاری امروز با بیان اینکه شهرداری هندیجان برای ساماندهی قبرستان هندیجان شمالی نیازمند اعتبار است اظهار کرد: مردم از وضعیت این قبرستان بسیار ناراضی هستند و تاکنون گلایه‌مندی زیادی به شهرداری و آبفا و امام جمعه و سایر مسئولان شهری و استانی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این قبرستان در نزدیکی شهرک جدید التاسیس فرهود قرار دارد و ساکنان این منطقه را نیز دچار مشکلات و دردسر کرده است زیرا در فصول بارندگی از گل و لای و آب و فاضلاب مملو می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: با کمک مسئولان شهری تاکنون پیگیری‌هایی برای رفع مشکل این قبرستان صورت گرفته است اما تا اعتبارات لازم تزریق نشود نمی‌توان گامی اساسی برای رفع مشکل برداشت.

وی ادامه داد: باید با همفکری و تعامل مضاعف مسئولان بتوان خدمات شهری بیشتری در راستای دفن مردگان در این قبرستان ارائه کرد و مردم را برای حضور در این مکان از مشکلات رهانید.

شکاری ابراز داشت: این مشکل چندین و چند ساله شهرداری و شورای شهر هندیجان است و امیدواریم بتوان آن را که تبدیل به معضلی گشته برای همیشه حل و فصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه عقب ماندگی‌های موجود در این شهر همچنان شاهد بی‌توجهی مسئولان استانی و ملی به هندیجان و رها کردن این منطقه با کمبود و کاستی‌هایش هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: دست یاری به سوی مسئولان دراز می‌کنیم و خواستاریم با تخصیص بودجه به بخش‌های مختلف این منطقه که نیازمند اعتبار هستند هندیجانی‌ها را در رسیدن به شهری در حد استاندارد همراهی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار