تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۴۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محکوم به برد هستیم
قاسمپور: در هر شرایطی هواداران یار و یاور تیم باشند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اکنون که وضعیت تیم به شرایط آرمانی رسیده هواداران باید ورزشگاه را مملو از تماشاگر کنند.

ابراهیم قاسمپور امروز ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم خود اظهار کرد: تمرینات شاداب و در عین حال جدی را پشت سر گذاشتیم و به طور کامل مهیای دیدار با تیم گل گهر سیرجان هستیم.

وی ادامه داد: برای تثبیت و یا بهبود جایگاه خود در جدول باید در این دیدار محکوم به برد هستیم و چاره‌ای جز کسب پیروزی در این مسابقه نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: دو بازیکنی را که به خدمت گرفته‌ایم در این بازی به همراه تیم حضور خواهند داشت و در صورت صلاحدید در این دیدار تیم ما را همراهی خواهند کرد.

وی، اوضاع روحی بازیکنان را مطلوب خواند و افزود: با تزریق مالی که انجام شده خوشبختانه وضعیت تیم به حالت عادی بازگشت و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و همه توجه خود را برای موفقیت در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر گذاشته‌ایم.

قاسمپور در جملاتی به تمجید از حمایت‌های اخیر هواداران بر آمد و خاطر نشان کرد: هواداران در این هفته‌های اخیر ما را تنها نگذاشتند، ولی ای کاش این حمایت‌ها در زمانی انجام می‌شد که تیم نتایج لازم را کسب نمی‌کرد.

وی در پایان عنوان کرد: اگر آن حمایت‌ها بود تیم صنعت نفت آبادان زودتر به نتایج لازم دست می‌یافت، در هر حال امیدوارم هواداران در هر حال یار و یاور تیم خود باشند.

تیم صنعت نفت آبادان در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز در آبادان میزبان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

این تیم به همراه تیم گل گهر سیرجان با 19 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات، مشترکا حضور دارد و در صورت برد امروز به رده دوم صعود خواهد کرد و در شرایطی نیز می‌تواند حتی به صدر جدول رده‌بندی مسابقات نیز صعود کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار