تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۴۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز نهمین دوره ممیزی خارجی در شرکت نفت کارون در اهواز
نهمین دوره ممیزی خارجی در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با هدف تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ازروز یکشنبه به مدت پنج روز در اهواز آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این دوره، ممیزان شرکت گواهی دهنده و مدیران، روسا و کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون شرکت و به تشریح چگونگی روند ممیزی پرداختند.

بر اساس این گزارش فرآیند ممیزی پیش رو در شرکت کارون بصورت نمونه برداری از کلیه واحدهای ستادی و عملیاتی است که بر اساس یافته ها، موارد عدم انطباق عمده، جزئی و بالقوه و توصیه های بهبود به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت و در صورت پیاده سازی درست دستورالعمل های سیستم مدیریت یکپارچه، گواهینامه های این شرکت برای نهمین سال پیاپی تمدید می شود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با تبیین این دیدگاه کهˈتولید ثروت باید همسو با اقدامات زیست محیطی باشدˈ، تلاش دارد تا علاوه بر حفظ جایگاه راهبردی خود به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با اجرای برنامه های خود اظهاری، اصول سختگیرانه ای در مقابل ذینفعان، برای خود تعریف کند.

این شرکت در دی ماه سال 1382 موفق به دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه برای دو مجتمع شماره 1 و 2 اهواز شد و با ادامه سیاست پیاده سازی سیستم های مدیریتی، سر انجام در مرداد ماه سال 1384، موفق به دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه مشتمل بر مدیریت کیفیت ISO 9001-2008، مدیریت زیست محیطی ISO 14001-2004 و مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS 18001-2007 برای کلیه تأسیسات ،مجتمع ها و ادارات ستادی و عملیاتی خودشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار