تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۵۴۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ˈگلوبو تی ویˈ برزیل برای تهیه مستند جام جهانی 2014 به آبادان آمد
مستند سازان شبکه ˈ گلوبو تی وی ˈ برزیل در ادامه سفر خود به 32 کشور راه یافته به جام جهانی 2014، برای تهیه گزارش از زردپوشان آُبادانی و هواداران متعصب این تیم وارد این شهر شدند.
دست اندرکاران تلویزیون Globo TV به همه 32 کشوری که به جام جهانی 2014 برزیل راه یافته اند سفر خواهند کرد و از شرایط فوتبال این کشورها گزارش تهیه می کنند.

شباهت لباس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لباس تیم ملی فوتبال برزیل و علاقه شدید طرفداران این تیم آبادانی به تیم ملی برزیل، شبکه Globo TV را بر آن داشته تا با سفر به آبادان از تماشاگران با لباس های طلایی و شور و شوق و تشویق های آنان گزارش تهیه و ارسال کند.

 کارگردان برزیلی: تماشاگران آبادان وبرزیل شباهت های زیادی با هم دارند

 کارگردان شبکه ˈ گلوبو تی وی ˈ برزیل پس از تهیه گزارش از دیدار تیم فوتبال تیم های صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان در آبادان گفت: آبادانی ها دارای شوق و ذوق زیادی هستند و تشویق های آنها شباهت های زیادی به تماشاگران برزیلی دارد.

مارکوس عصر دیروز (یکشنبه) اظهار داشت: هر تیمی که برای دیدار با صنعت نفت آبادان به این شهر بیاید، به طور حتم مورد تاثیر تشویق های بی امان تماشاگران آبادانی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: تماشاگران آبادانی در این بازی با شور و شوق فراوان، تیم صنعت نفت آبادان را حمایت کردند، البته قبلا هم این مساله را شنیده بودم.

این کارگردان برزیلی افزود: لباس تیم صنعت نفت آبادان شبیه لباس تیم ملی فوتبال برزیل است اما نحوه بازی این تیم همانند برزیل نیست.

وی گفت: بازیکنان خوبی به خصوص شماره های 9 و 19 در این تیم حضور دارند که دارای سرعت و تکنیک بالایی هستند.

مارکوس افزود: برنامه ما در برزیل حدود 80 میلیون بیننده دارد و حالا برزیلی ها می توانند طرفداران تیم ملی فوتبال خود را در شهر آبادان در ایران مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: موسیقی و نحوه تشویقی که آبادانی ها داشتند، خیلی زیبا بود و واقعا مجذوب این حرکات شدم.

کارگردان شبکه ˈگلوبو تی ویˈ برزیل افزود: کاش این شادی کردن خاص آبادانی ها را در لیگ برتر فوتبال ایران می دیدیم تا جذابیت آن بیشتر به چشم می آمد.

گروه مستندساز شبکه ˈگلوبو تی ویˈ برزیل برای ساخت فیلمی مستند از فوتبال ایران، عصر دیروز (یکشنبه) دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران را پوشش دادند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United States of America
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
ایول.چرا تلوزیون اعلام نکرد؟از اینکه مهم خیلی خوشحالم.امیدوارم که این کارا ادامه داشته باشه و شاهد حضور صنعت نفت ابادان تو لیگ برتر وجام باشگاهای اسیا ببینم.
خیلی خوشحالم کردین.
مر30
:
:
:
آخرین اخبار