تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار سوسنگرد:
آبفای خوزستان مطالبات شهرداری سوسنگرد را پرداخت کند
شهردار سوسنگرد از شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواست تا مطالبات شهرداری این شهر را پرداخت کند.

عزیز ساعدی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان که صبح امروز در محل سالن جلسات شهرداری سوسنگرد برگزار شد اظهار کرد: از شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌خواهم تا مطالبات شهرداری سوسنگرد را پرداخت کند.

وی افزود: برای اجرای طرح فاضلاب شهر سوسنگرد، شرکت آب و فاضلاب خوزستان اقدام به حفاری معابر و خیابان‌های این شهر کرده که باعث تخریب آسفالت آن‌ها شده است.

شهردار سوسنگرد بیان کرد: هم اکنون چهار شرکت اجرای طرح فاضلاب سوسنگرد در حال فعالیت هستند که پس از اتمام کار، به هم متصل می‌شوند تا فاضلاب این شهر جمع آوری شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری در رابطه با همکاری با شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شرکت‌های حاضر در شهر، برای اجرای طرح فاضلاب سوسنگرد کوتاهی نکرده است ولی مطالبات زیادی از آن‌ها داریم که باید به ما پرداخت کنند تا بتوانیم به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب سوسنگرد با فروش اوراق مشارکت انجام می‌شود گفت: هم اکنون یکصد میلیارد ریال از شرکت آب و فاضلاب خوزستان طلب داریم که متاسفانه هنوز روی میز مانده و پرداخت نشده است.

ساعدی تاکید کرد: اگر تا 48 ساعت آینده شرکت آب و فاضلاب خوزستان بدهی خود را بابت اجرای طرح فاضلاب به شهرداری سوسنگرد پرداخت نکند اجازه حفاری کردن خیابان‌ها و معابر دیگر شهر را به آن‌ها نمی‌دهیم.

وی متذکر شد: طرح فاضلاب شهری در شهرهای دیگر نیز اجرا شده و شهرداری شهری مانند ماهشهر 75 درصد از طلب خود را از شرکت آب و فاضلاب خوزستان دریافت کرده است.

به گفته ساعدی، شهرداری دزفول نیز همه مطالبات خود از شرکت آب و فاضلاب خوزستان را بابت اجرای طرح فاضلاب دریافت کرده است.

شهردار سوسنگرد به عدم نظارت شرکت آب و فاضلاب خوزستان بر اجرای طرح فاضلاب در سوسنگرد نیز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه این طرح بدون هیچ‌گونه نظارت و بازرسی در نقاط مختلف شهر در حال انجام است که این موضوع در سال‌های آینده برای شهروندان مشکلات جدیدی را ایجاد خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار