تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان خبر داد
جابجایی 41 هزار زائر کربلا توسط پایانه‌های مسافری آبادان
ایرج امانی امروز اظهار کرد: در اربعین امسال یک ابتکار مناسب از سوی پایانه‌های آبادان برای خدمات‌رسانی به زائران انجام شد.

وی افزود: در این راستا و در ایام بازگشت زائران کربلای معلا به کشور از مرز شلمچه اتوبوس‌های پایانه‌های آبادان برای جابجایی مسافران در این مرز استقرار یافتند.

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان ادامه داد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده اتوبوس‌ها به مقصد شهرهای مختلف کشور در مرز شلمچه مستقر و به محض عبور زائران از مرز براساس مقصد آنها را راهنمایی و به سوار اتوبوس‌ها می‌کرد.

امانی تصریح‌کرد: حتی زائرانی که در ساعات پایانی شب و بامداد نیز از مرز عبور می‌کردند بلافاصله سوار اتوبوس‌ها شده و به مقصد خود حرکت می‌کردند.

وی اضافه‌کرد: این اقدام موجب شد تا زائران رضایتمندی بسیار زیادی را از این کار داشته و بدون مشکل و پرداخت هزینه‌ای از مرز شلمچه به شهرهای خود بازمی‌گشتند.

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان خاطرنشان‌کرد: در مدت اوج بازگشت زائران کربلا از مرز شلمچه بیش از 40 هزار نفر از طریق پایانه‌های آبادان جابجا شدند.

وی گفت: البته در این زمینه مسئولان آبادان همکاری بسیار مناسبی را داشته که باید در این خصوص از تلاش‌های انجام شده برای ارائه خدمات به زائران تقدیر کرد.

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان تصریح‌کرد: این اقدام امسال برای نخستین بار انجام و امیدواریم در سال‌های آتی نیز شاهد ارائه این خدمات به شکل بهتر نیز باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار