تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهزیستی شهرستان کارون هنوز مستقل نشده
سرپرست اداراه بهزیستی شهرستان کارون گفت:خدمات ارائه شده به مددجویان این اداره، بصورت توانبخشی و حمایتی بوده که توانبخشی شامل معلولین ذهنی، جسمی، اعصاب و روان، نابینا و ناشنوا می ­شود.
 
گوهرشفیعی افزود:خدماتی که بهزیستی این شهرستان  به نابینایان ارائه می دهد ،شامل عصای معلولین و ارائه خدمات پزشکی(ارائه دفترچه)  ودرصورت  نیاز به درمان بیشتربه اینگونه بیماران کمک مالی می شود.

وی تصریح کرد:برای بیماران اعصاب و روان در صورت تایید در کمیسیون بیماری بصورت حاد،  ضمن حمایت ویژه ،سالانه مبلغی به آنها کمک  و همچنین بن خرید کالانیز به  آنها تعلق می­گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد:365 نفر بیمار اعصاب و روان، نابینا ،ناشنوا ، جسمی و ذهنی در شهرستان کارون وجود دارد.

سرپرست اداره بهزیستی کارون با بیان نوع خدمات حمایتی ارائه شده به زنان بی ­سرپرست ، بانوان مطلقه و مردان از کار افتاده  تاکید کرد: جمع خانواده های تحت پوشش در این بخش 184 خانوار است که ضمن پرداخت مستمری بصورت ماهانه در صورت داشتن فرزند دانشجوهزینه دانشگاه را بطور کامل این اداره متقبل می شود.

گوهرشفیعی در خصوص برنامه­ های در دست اقدام برای  ارتقا سطح معیشتی خانواده های تحت پوشش اینگونه اظهار کرد: در صورت اختصاص اعتبار خاص به این شهرستان  با برگزاری دوره های آموزشی وکسب مهارت کاروحمایت های مالی ،می توان گامهای موثری برای خودکفایی خانواده ها در جهت اشتغال زایی برداشت.

وی در پایان یادآورشد:بخشی از هزینه بهزیستی  شهرستان کارون از مشارکت مردمی و از طریق 14 معصوم و افراد خیر تأمین می ­شود،هرچند اداره بهزیستی شهرستان کارون هنوز مستقل نشده و زیر نظربهزیستی شهرستان اهواز مشغول به ارائه خدمات است.

مرجع : رهیاب نیوز
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
لیلاعرفانی زاده
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
باسلام پدرم مریض است ودچاربیماری اعصاب وروان میباشد ازشماتقاضای همکاری میخواستم
:
:
:
آخرین اخبار