تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۴۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
ارائه خدمات رایگان درمانی به کاروان‌ راهیان نور
قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان از ارائه خدمات رایگان درمانی به کاروان‌های راهیان نور در شهرهای زیرپوشش این دانشکده خبر داد.

نصرالله حسونی بحرینی امروز اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور در طول سال در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان و به ویژه در شلمچه و یادمان والفجر هشت اروندکنار حضور می‌یابند.

وی افزود: بر این اساس و در راستای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به زائران سرزمین نور قراردادی را ستاد راهیان نور منعقد کردیم.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بر اساس این قرارداد همه خدمات ارائه شده به زائران سرزمین‌های نور به صورت رایگان ارائه می‌شود.

حسونی بحرینی تصریح‌کرد: این خدمات رایگان برای همه کاروان‌های راهیان نوری که در شهرهای زیر نظر دانشکده علوم پزشکی قرار دارند انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه‌کرد: این کار از زمان حضور کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در اوایل مهرماه سال‌جاری آغاز و همچنان نیز در حال اجراست.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: برای تعطیلات نوروزی که اوج حضور کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب خوزستان است نیز این کار انجام و به همه زائران خدمات رایگان ارائه می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار