تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۴۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران خبر داد:
حمایت 3 میلیارد ریالی ستاد نانو جهت خرید یك دستگاه آزمایشگاهی
مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز از حمایت مالی 3 میلیارد ریالی از سوی ستاد فناوری نانو به منظور خرید یک دستگاه آزمایشگاهی ساخت خارج کشور خبر داد.

دکتر ایرج کاظمی نژاد اظهارداشت: با توجه به کسب رتبه 14 در یازدهمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی نانو از بین 46 آزمایشگاه عضو، آزمایشگاه مرکزی جهت خرید یک دستگاه تولید خارج تا سقف 3 میلیارد ریال مورد حمایت ستاد قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت ستاد فناوری نانو صرفا مخصوص 5 آزمایشگاهی است که در آخرین دوره ارزیابی این ستاد به رتبه ای پایین تر از 15 نائل آمده باشند.

کاظمی نژاد در خصوص تصمیم گیری برای خرید این دستگاه آزمایشگاهی گفت: لیست اولویت بندی وسایل و تجهیزات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه موجود است؛ اما هنوز دانشگاه اعتبار مورد نیاز را تامین نکرده، از این رو منتظریم با توجه به مبلغی که دانشگاه به این منظور تخصیص می دهد، براساس اولویت بندی که داریم در خصوص انتخاب این دستگاه تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم.

مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز امیدواری کرد: با توجه به زمان حدودا دو ماهه که برای تصمیم گیری و اعلام وسیله آزمایشگاهی موردنیاز باقی است، هرچه زودتر در این خصوص اقدام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار