تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۵۴۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد
مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان کشور با قهرماني تيم خوزستان به پايان رسيد.

 این رقابت‌ها 15 و 16 دی‌ماه به میزبانی تبریز برگزار شد و خوزستان با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم‌های فارس و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

پویا ناصر در وزن 42 کیلوگرم و امین قلاوند در وزن 54 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، مهدی محسن‌نژاد در وزن 42 کیلوگرم و حامد تاب در وزن 50 کیلوگرم مدال نقره را ازآن خود کردند و مهدی زیدوند در وزن 63 کیلوگرم، حمیدرضا صارم در وزن 69 کیلوگرم و سهیل کهنسال در وزن 100 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

از آبان‌ماه تاکنون خوزستان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی پیکارهای فرنگی نوجوانان کشور، مقام نخست مسابقات رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین دومین کارگاه فنی مشترک تیم‌های ملی فرنگی جوانان و بزرگسالان 20 تا 25 دی‌ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود که از سوی شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، 9 کشتی‌گیر و یک مربی از استان خوزستان به این کارگاه دعوت شده‌اند.

در وزن 50 کیلوگرم حامد تاب، در وزن 55 کیلوگرم مصطفی بهزادی‌مقدم، در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی و بهنام مرادی، در وزن 66 کیلوگرم امین سوری، در وزن 71 کیلوگرم مجید خسروی، در وزن 75 کیلوگرم فرشاد رستمی‌کیا و امیر آدیم و در وزن 120 کیلوگرم پارسا نظری به عنوان کشتی‌گیر و علی زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این گارگاه شرکت می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار