تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۴۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در كشاكش بين فولاد و اتوبوسراني؛
تكليف رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه غدير چيست؟
باوجود قطعي شدن برگزاري ديدارهاي خانگي تيم فوتبال فولادخوزستان در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز و احتمال برگزاري ديدارهاي خانگي استقلال خوزستان در اين ورزشگاه، متاسفانه تماشاگران براي رفت و آمد به ورزشگاه باتوجه به بعد زياد مسافتي ورزشگاه غدير نسبت به مركز شهر، با مشكل مواجه هستند.

حسين ‌ابن‌قاسم، سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان در اين زمينه اظهاركرد: هيات فوتبال استان، شهرداري و سازمان اتوبوسراني موظف به ارايه خدمات جهت رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه هستند و اين وظيفه باشگاه ما نيست. ما هزينه‌‌اي بابت برگزاري بازي‌هاي‌مان در غدير پرداخت مي‌كنيم و ديگر نمي‌توانيم هزينه‌اي هم بابت رفت و آمد تماشاگران بدهيم. مگر زماني‌كه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بازي دارند، باشگاه‌هاي اين دو تيم براي رفت و آمد تماشاگران هماهنگ مي‌كنند؟

وي بيان‌كرد: پس در اين‌جا نقش فرمانداري و اتوبوسراني چيست؟ شوراي تامين بايد به اتوبوسراني اعلام كند كه بايد خدماتي را جهت رفت و آمد تماشاگران ارايه دهد. به هر حال در اين زمينه تمام ارگان‌ها بايد با يكديگر هماهنگ باشند و هر دستگاه به وظيفه‌اش عمل كند.

البته محمد رستم‌منش، مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز نظر ديگري دارد؛ وي در اين زمينه بيان كرد: اتوبوسراني وظيفه قانوني‌اي در جهت ارايه خدمات براي رفت و آمد تماشاگران ندارد. تيم‌ها خصوصي هستند و در اين راستا بايد با بخش خصوصي سازمان اتوبوسراني قرارداد ببندند.

وي ادامه‌داد: در اين زمينه مسوولان اداره‌كل ورزش و جوانان و باشگاه‌هاي استان بايد جلسه‌اي برگزار و با يكديگر به تفاهم برسند. البته ما براي بازي گذشته نيز كه در غدير برگزار شد، خدماتي ارايه داديم كه مسوولان و تعدادي از تماشاگران هم از ما تشكر كردند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز عنوان‌كرد: وظيفه‌ سازمان اتوبوسراني جابه‌جايي‌ مردم در سطح شهر است و اين اتوبوس‌ها متعلق به مردم هستند. در جلسات متعدد هم كه فرماندار درخصوص رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه تصميم‌گيري كرد، ما كمك كرديم ولي اكنون سازمان اتوبوسراني شرايطي دارد كه بايد به آن توجه شود.

وي گفت: براي برخي از مسابقات ما اتوبوس در اختيار باشگاه‌ها قرار داده‌ايم كه خسارات بسياري به اتوبوس‌هاي ما وارد شد و تماشاگران شيشه‌هاي اتوبوس‌ها را شكستند كه در اين راستا ما از باشگاه فولاد پول مي‌خواهيم.

رستم‌منش در پايان خاطرنشان‌كرد: به هر حال ما در اين زمينه آمادگي كمك داريم، البته مشروط بر اين‌كه كمك دوطرفه باشد و آقايان هم به سازمان اتوبوسراني شهر خود كمك كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار