تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره برق بخش الوار گرمسیری اندیمشک خبر داد
اختصاص 8 میلیارد ریال به اصلاح شبکه برق روستاهای اندیمشک
مراد جعفری‌راد امروز از اختصاص 8 میلیارد و 896 میلیون ریال به احداث و اصلاح شبکه برق روستاهای اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: بخشی از این اعتبارات به‌منظور برق‌دار شدن روستاها و عشایر صعب‌العبور پس آخور، آب انبار، محمودعلی، آهو برند، کول شاهان، بن زرد و مرکز گرم از توابع بخش الوار گرمسیری صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این راستا 7 هزار و 873 متر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف و 9 پست ترانسفورماتور ایجاد شده است.

رئیس اداره برق بخش الوار گرمسیری اندیمشک از احداث شبکه و نصب ترانس در روستاهای جهانگیرخانی جدید و قدیم این بخش نیز خبر داد و عنوان کرد: این کار به منظور تامین روشنایی و رضایتمندی اهالی این روستاها در فصول مختلف صورت گرفته که شامل احداث 700 متر شبکه فشار ضعیف و نصب هفت دستگاه ترانس در روستاهای فوق است.

وی همچنین از اجرای طرح اصلاح شبکه برق در این بخش خبر داد و گفت: این طرح اصلاحات به منظور تعویض و تغییر ظرفیت ترانس‌ها و جابجایی شبکه برق در روستاهای تابعه بخش الوار گرمسیری صورت گرفته است که در این طرح 20 دستگاه ترانس تغییر ظرفیت، 3 هزار و 500 متر فشار متوسط جابجا، 20 پایه بتنی تعویض، 5 هزار و 500 متر شبکه برق سرقت شده اصلاح شده است.

جعفری‌راد در پایان ابراز داشت: برای انجام این طرح‌ها که در روستاهای این بخش انجام گرفت مبلغ 8 میلیارد و 896 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان هزینه شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار