تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام کاروان های عمره دانشگاهیان خوزستان از فروردین 93
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان زمان اعزام کاروان های عمره دانشگاهیان را از دهه پایانی فروردین 93 اعلام کرد.

علیرضا میرسلیم با بیان این که پروازها مستقیم از اهواز به جده است، مدت زمان اقامت دانشگاهیان در سرزمین وحی را 10 روزه عنوان کرد و اظهارداشت: زائرین 5 روز نخست را در مدینه منوره بوده و سپس جهت انجام اعمال عمره مفرده به مکه مکرمه مشرف می شوند.

میرسلیم بیان کرد: 30 فروردین‌ نخستین کاروان دانشجویان متأهل و 9 اردیبهشت کاروان پسران مجرد از فرودگاه اهواز اعزام خواهند شد. اساتید اعزامی از استان خوزستان نیز از طریق فرودگاه شیراز، 8 اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با بیان این که 4 کاروان از استان خوزستان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند، گفت: همایش عمره‌گزاران استان اول اسفند با حضور رئیس ستاد عمره دانشگاهیان کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود و حضور کلیه زائران اصلی و ذخیره در این همایش الزامی است.

به گفته وی، نخستین جلسه آموزشی- توجیهی نیز 8 اسفند برگزار می شود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان هزینه عمره کاروان‌ متأهلان اعزام از اهواز را یک میلیون و 900 هزار تومان، هزینه کاروان‌های مجرد را 2 میلیون و 10 هزار تومان و هزینه کاروان اساتید که از شیراز اعزام خواهند شد را 2 میلیون و 100 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: بیش از 500 نفر از دانشگاهیان استان خوزستان به سفر عمره مشرف می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار