تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رشد 10درصدی خدمات فنی دریایی شرکت ملی حفاری
رییس اداره خدمات فنی حفاری دریا شرکت ملی حفاری ایران از ارایه بیش از 450 مورد خدمات فنی مهندسی به چاه های نفت و گاز در دریا ازآغازامسال تا پایان آذر خبر داد.

محمود بیانک امروز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 291 عملیات در بخش سیمان و 163 عملیات در بخش لوله گذاری چاه های نفت و گاز دریایی صورت گرفته که افزایش 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

وی با بیان این که خدمات لوله گذاری چاه شامل راندن انواع لوله های جداری، آستری و مغزی و رشته های تکمیلی است، افزود: هم اکنون این واحد با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته توانایی ارایه همزمانی 10 گروه عملیاتی را به دستگاه حفاری دریایی دارد.

بیانک ایجاد امکانات و افزایش تجهیزات را از برنامه های در دست اقدام این بخش عنوان کرد و گفت: به منظور شتاب بخشی و ارایه خدمات مطلوب به دکل های دریایی و شرکت های متقاضی دو پایگاه پشتیبانی در کیش و بوشهر راه اندازی و خرید هفت دستگاه اسکید سیمان زنی پیشرفته در دستور کار قرار گرفته تا توان عملیاتی این واحد در بخش سیمان را به دو برابر افزایش داده به طوری که می توان همزمان به 20 دستگاه حفاری خدمات ارایه کرد.

رییس اداره خدمات فنی حفاری دریا شرکت ملی حفاری ایزان انجام انواع پمپاژهای دوغاب سیمان با وزن های مختلف در فضای حلقوی لوله های جداری و آستری، مجرابند سیمانی، پلاگ متعادل سیمانی،اسید کاری، ایمن سازی و کنترل چاه ها را از فعالیت های این واحد نام برد.

وی در زمینه آموزش کارکنان در این بخش توضیح داد: با توجه به اهمیت آموزش و برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد 111 دوره آموزشی به میزان سه هزار و 674 نفر ساعت برای کارکنان این اداره برنامه ریزی و به اجرا گذاشته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار