تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از پیگیری مسئولان سمنانی تا پیگیری مسئولان خوزستانی
در حدود یك ماه گذشته متاسفانه 2 حادثه مرگبار به فاصله زمانی یك هفته رخ داد. اولی در استان خوزستان با 12 كشته و 11 زخمی و دومی در استان سمنان با 11 كشته و 12 زخمی. نحوه پیگیری مسئولین 2 استان خوزستان و سمنان قابل تامل است
وبلاگ صالح شهر نوشت:

در حدود یك ماه گذشته متاسفانه 2 حادثه مرگبار به فاصله زمانی یك هفته رخ داد. اولی در استان خوزستان با 12 كشته و 11 زخمی و دومی در استان سمنان با 11 كشته و 12 زخمی. نحوه پیگیری مسئولین 2 استان خوزستان و سمنان قابل تامل است.

در حادثه استان سمنان با وجود اینكه حادثه دیدگان از استان البرز بودند، استاندار سمنان بلافاصله و در كمتر از 10 ساعت پس از حادثه در محل وقوع تصادف در شهرستان دامغان حاضر می شود و پس از آن به ملاقات مجروحان رفته و بعد از آن نیز به دیدار خانواده مجروحان و بازماندگان می رود و از آنها دلجویی می كند. بعد از این پیگیری نیز جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران شهرستان دامغان به ریاست استاندار سمنان تشكیل و استاندار خواستار بررسی عوامل وقوع حادثه و پیگیری و خدمات رسانی به مجروحان و خانواده های بازماندگان می شود.

اما در حادثه استان خوزستان با وجود اینكه حادثه دیدگان خوزستانی بودند، استاندار خوزستان فقط پیام تسلیت داده و بعد از گذشت 24 ساعت از وقوع حادثه معاون امور عمرانی استاندار به محل اعزام می شود. شهروندان صالح شهری هم در اعتراض به وضعیت جاده و امداد رسانی دیر و نامناسب، جاده را مسدود كردند. بعد از گذشت حدود 10 ساعت از بسته شدن جاده استاندار در فرمانداری گتوند حاضر شده و قول هایی داده شد كه هنوز هیچ كدام عملی نشده اند. البته عملكرد ریاست دانشگاه علوم پزشكی دزفول، مدیریت و پرسنل بیمارستان دكتر گنجویان دزفول در ارایه خدمات درمانی به مجروحان حادثه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گتوند، قابل قبول و شایسته تقدیر است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کارمند راه و شهرسازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
0
اصلا گزارش مغرضانه هدفداری نبود ؟ !!!!!!!!!!! اصلا متوجه نشدیم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
0
نمی خواهم کار مسئولین استانی را توجیه کنم اما به این نکته هم توجه داشته باشید که استان سمنان یکی از کوچکترین استان های کشور است که کل جمعیت آن به نصف جمعیت شهر اهواز هم نمی رسد. استانی که بزرگ ترین مسئله آن از کوچک ترین مسئله استان خوزستان هم کوچک تر است. دلیل ندارد که اقدامات استاندار استان سمنان را با استاندار خوزستان با هم مقایسه کنیم. اصولاً اشل و مقیاس های اقدامات این دو استان با هم نمی خواند.
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
0
اینجا خوزستاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان اسسسسسسسسسسسسسسست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
مگر اينكه مردم خودشان در صدد راه حل باشند والا مسئولان هم ه خوابند
:
:
:
آخرین اخبار