تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفاری 26 چاه نفت‌وگاز درشرکت ملی حفاری
 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: از آغازامسال تا پایان آذر این شرکت موفق شد حفاری 26 حلقه چاه را در مجموع، 302 روز زودتر از موعد پیش بینی شده تکمیل و تحویل شرکت های متقاضی دهد.

مهران مکوندی امروز با اشاره به ارزش بالای اقتصادی شتاب بخشی در عملیات حفاری چاه های نفت و گاز، افزود: برنامه ریزی، تلاش مضاعف و رعایت استانداردهای کار حفاری و همچنین مقررات اچ اس یی از جمله دلایل جلوافتادگی در اجرای پروژه های حفاری است.

وی اظهار کرد: تحقق عملیات حفاری پیش از زمان تعیین شده از سوی کارفرماها از نظر پاسخ گویی به نیاز شرکت های متقاضی برای حصول به برنامه های افزایش تولید،اهمیت زیادی دارد.

مکوندی با بیان این که تعداد دکل های شرکت هم اکنون ٧٤ دستگاه است، گفت: هم اکنون دستگاه های دریایی شهید مدرس، ٦١ و 75 فتح بر اساس برنامه مراحل نوسازی و بازسازی دوره ای را می گذرانند و دستگاه های جدید 92 و 93 فتح در حال راه اندازی قرار دارند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: این شرکت در بیش از سه دهه گذشته توانسته است با توسعه فعالیت های کمی و کیفی در راستای سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در تحقق برنامه های حفاری چاه های نفت و گاز و ارایه خدمات فنی و تخصصی مرتبط با این صنعت گام بردارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار