تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد شهید خرمشهر خبر داد
تسهیلات بانکی به جانبازان خرمشهری
سیدرضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای ادارای خرمشهر که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر اداره بهزیستی پرداخت و اظهار کرد: در بنیاد شهید خرمشهر یک هزار و 800 پرونده شهید، جانباز و آزاده وجود دارد.

وی افزود: این تعداد پرونده خانواده‌های زیادی را در سطح شهرستان شامل می‌شود که در حال ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به آنها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر ادامه داد: این خدمات در حوزه‌های تعاون، اداری، فرهنگی، بهداشت و درمان و مسکن و گلزارهاست.

حسینی تصریح‌ کرد: در این راستا و در سال‌جاری 30 فقره تسهیلات بانکی به جانبازان خرمشهری و 300 فقره وام اشتغال‌زایی نیز به جانبازان خرمشهری پرداخت شده است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این 120 پرونده ایثارگری نیز توسط بنیاد شهید خرمشهر در سال‌جاری تشکیل شده است و 40 فرصت شغلی نیز برای فرزندان شاهد و جانبازان بیش از 25 درصد ایجاد شده است.

حسینی افزود: در بخش فرهنگی نیز مسابقات مختلف قرآنی، مسابقات نماز، حجاب و عفاف برگزار و چند یادواره شهدا از جمله یادواره شهید بهنام محمدی نیز در این مدت برگزار شد.

وی ادامه داد: اعزام تعدادی از خانواده‌های شاهد به حج عمره و همچنین مشهد مقدس و قم، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله ویلچررانی و دو ومیدانی از دیگر اقدامات انجام شده در سال‌جاری بوده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: خرمشهر ، بنیاد شهید
:
:
:
آخرین اخبار