تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۴۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با بارش ۴۵ میلیمتری صورت گرفت
آب‌گرفتگی معابر هندیجان و مشکلات مردم
با بارش ۴۵ میلیمتری باران در شب گذشته، بسیاری از ساکنان مناطق مختلف به دلیل آب‌گرفتگی دچار مشکل شده‌اند.

در این خصوص رئیس اداره هواشناسی هندیجان اظهار کرد: از شب گذشته ‌تاکنون شاهد بارش 45 میلیمتری باران در این منطقه بوده‌ایم.

فاتح اسلام عنوان کرد: بارندگی‌ها در این منطقه با شدت و ضعف‌ همچنان ادامه خواهد داشت.

با وجود بارش دلچسب باران در این منطقه اما دانش‌آموزان مدرسه علامه طباطبایی هندیجان نیز به دلیل آبگرفتگی راهی برای ورود به مدرسه نیافتند و این مدرسه به تعطیلی کشانده شد.

یکی از والدین این دانش آموزان چنین اظهارنظر کرد: وضعیت آبگرفتگی‌ها در این شهرستان، هر ساله بدتر و بیشتر از سال گذشته بوده و این روند شهروندان و ساکنان مناطق مختلف را به ستوه آورده است.

وی با گلایه‌مندی از این امر عنوان کرد: قرار نیست با بارش یک روزه باران، ما از کار و کاسبی بیفتیم و فرزندانمان نیز از رفتن به مدرسه ممنوع شوند.

این شهروند هندیجانی تصریح کرد: مسئولان شهری باید در این خصوص چاره‌ای جدی بیندیشند و به وضعیت آبگرفتگی‌ها سر و سامان بخشند.

*شهرداری برای رفع آبگرفتگی‌ها همت کند

یکی دیگر از شهروندان هندیجانی با گلایه‌مندی از آبگرفتگی‌های ایجاد شده در این منطقه اضافه کرد: آب‌های سطحی و فاضلاب این شهر در هنگام بارندگی با هم ادغام می‌شود و همین امر موجب بروز مشکل در مناطق مختلف خواهد شد.

داوود شعبانی ادامه داد: متاسفانه به دلیل آبگرفتگی اخیری که در شهر رخ داده هیچ مسئولی پای کار نیامده و این وضعیت به حال خود رها شده است.

وی همچنین عنوان کرد: از مسئولان شهری به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار داریم در این خصوص تمهیدی جدی بیندیشند و به داد مردم هندیجان برسند.

معضل آبگرفتگی سال‌هاست که در گوشه و کنار استان خوزستان پدیدار می‌شود و مسئولان هنوز برای رفع آن به راهکاری جدی دسته نیافته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار