تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۴۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال
جدال 2 استقلال در ورزشگاه آزادی
لیگ برتر فوتبال امروز شاهد تقابل استقلال‌های لیگ در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر جام جام خلیج فارس از عصر امروز با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور به پایان می‌رسد.

در این هفته از رقابت‌ها که شاهد جدال‌های حساسی در صدر و قعر جدول خواهد بود دو تیم همنام لیگ برتر در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر در این دیدار میزبان استقلال صنعتی خوزستان خواهد بود.

آبی‌های صنعتی پس از چند هفته روند مناسب نتیجه‌گیری در انتهای نیم فصل اول و ابتدای نیم فصل دوم، چند هفته‌‌ای است چندان در امر نتیجه‌گیری موفق عمل نمی‌کنند.

این تیم در بازی هفته قبل نیز با دو گل مغلوب فولاد شد تا هر دو داربی این فصل را به سرخ‌پوشان واگذار کرده باشد.

شاگردان عبدالله ویسی که در جایگاه دهم قرار دارند برای بهبود وضعیت خود در جدول و دورکردن خطر قرار گرفتن در جمع تیم‌های فانوس‌ به دست به امتیازات این دیدار نیاز دارند.

در سوی دیگر استقلال تهرانی قرار دارد که ناپلئونی‌ترین فصول خود را پشت‌سر می‌گذارد.

این تیم با بردهای با حداقل نتیجه هفته‌های اخیر خود به صدر جدول رسید و حالا به دنبال حفظ صدرنشینی آن هم در آستانه دربی حساس پایتخت است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در این دیدار همچنین به انتقام شکست دو بر صفر دور رفت در برابر استقلال صنعتی نیز می‌اندیشند.

البته سرمربی آبی‌پوشان تهرانی تشبیه جالبی را به هم نام خوزستانی کرده و استقلال صنعتی را به ابر بهاری تشبیه که برخی اوقات با ارائه بازی‌های بسیار خوب حریفان خود را تاکتیکی می‌‌برد و گاهی اوقات نیز بازی‌های کمتر از حد انتظاری را ارائه می‌کند.

به هر حال باید دید در جدال تیم‌های همنام لیگ برتر کدامیک موفق به کسب نتیجه دلخواه شده و می‌تواند جدال حساس این هفته را به سود خود به پایان ببرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار