تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضازاده: سرمربی تیم‌ملی تا ماه آينده مشخص مي‌شود
رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سرمربی تیم‌ملی تا بهمن ماه مشخص خواهد شد.

 حسین رضازاده اظهارکرد: روز گذشته شاهد مرحله پایانی مسابقات بودیم و خدا را شکر این لیگ هم به پایان رسید و تیم‌های ملی‌حفاری، پیکان و نیروی زمینی ارتش به ترتیب اول تا سوم شدند و سطح مسابقات نیز خوب بود.

وی گفت: باتوجه به این‌که هم اکنون اردویی برای تیم‌ملی بزرگسالان نداریم، وزنه‌برداران ‌ملی‌پوشي که در لیگ حضور داشتند و برای این رقابت‌ها تمرین کردند، این موضوع باعث شد که آن‌ها در سطح آمادگی نسبی‌ای قرار بگیرند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره برگزاری اردوهای تیم‌ملی بزرگسالان هم گفت: این اردوها از اواخر بهمن ماه آغاز خواهند شد که برگزاری لیگ، کمک نسبی‌ای به وزنه‌برداران ملی‌پوش برای قرار گرفتن در شرایط آمادگی کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بهتر نبود از ابتدای لیگ روند مشخصي برای نحوه امتیازدهی در نظر گرفته می‌شد؟ عنوان کرد: ما روندی را مشخص کرده بودیم اما تعدادی از باشگاه‌ها به آن اعتراض داشتند که ما هم 18 آذرماه طی جلسه‌ای از تمام سرپرستان باشگاه‌ها دعوت کردیم تا در این زمینه صحبت كنند و درنهايت قرار شد نحوه امتیازدهی، هم توناژ و هم طبق امتیازدهی فدراسیون جهانی باشد و این موضوع ثبت شد. این نحوه امتیازدهی هم برای این مسابقات و هم برای رقابت‌های آینده لحاظ می‌شود.

رضازاده همچنين در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم‌ملی چه زمانی مشخص می‌شود؟ بیان کرد: باتوجه به این‌که وزنه‌برداران با حضور در مسابقات لیگ از آمادگی نسبی‌ای برخوردار هستند، اردوهای تیم‌ملی بزرگسالان اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود که در همین ماه نیز سرمربی تیم‌ملی مشخص خواهد شد. فعلا در حال بررسی گزینه‌هاي مدنظر هستیم و زمانی که نهایی شد، اعلام خواهیم کرد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره این‌که آیا باقری استعفای کتبی خود را به فدراسیون داده است یا خیر؟ عنوان کرد: بله، او استعفای کتبی خود را به ما داده است و ما در حال بررسی هستیم. هنوز هم با این استعفا موافقت نشده است.

رضازاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که قرار است کوروش باقری دبیر فدراسیون شود؟ خاطر نشان کرد: خیر، صحت ندارد و اکنون هم قاسمی دبیر فدراسیون است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار