تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام جهانی کشتی فرنگی به تعویق افتاد
رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی سال 2014 میلادی که قرار بود طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه به میزبانی روسها برگزار شود به تعویق افتاد.

پیشس از این قرار بود رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 روسیه طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه در شهر تیومن روسیه برگزار شود که گفته می شود برخی مشکلات و اختلافات فدراسیون کشتی روسیه با مسولان فیلا این رقابتها را با تعویق روبرو کرده است.

یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تایید این خبر گفت: تعویق در برگزاری جام جهانی 2014 روسیه را ما هم شنیده ایم، اما تا این لحظه خبری از تاریخ و مکان برگزاری این رقابتها اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که شاید سرمای هوا و یا سختی رفت و آمد تیم های شرکت کننده بخ شهر تیومن روسیه باعث این تعویق شده گفت: اصلا این طور نیست و همانطور که به ما خیر رسیده، اختلافات فیلا با فدراسیون کشتی روسیه باعث این تعویق شده است.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم اکنون زیر نظر محمد بنا، اردوی آماده سازی خود را در خانه کشتی تهران پشت سر می گذارد.

جعفری: دلیل تعویق جام‌جهانی اختلاف روس‌ها با فیلا بود/ اوزان را با سلیقه ما تغییر دادند!

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم گفت: برخی اختلاف نظرها و مشکلات بین اهالی کشتی روسیه و فدراسیون جهانی به تعویق در برگزاری رقابتهای جام جهانی انجامید.

حسام الدین جعفری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه تمامی فرنگی‌کاران اردونشین طبق برنامه‌های آماده‌سازی کادر فنی در شرایط خوبی قرار دارند و ما پس از مدتها شاهد شور و نشاط در بین اردونشینان هستیم.

وی در خصوص تعویق در برگزاری جام جهانی توسط روسها نیز گفت: به ما هم خبر رسیده که این رقابتها در تاریخ قبلی خود یعنی اواخر بهمن ماه برگزار نمی شود که گویا این تعویق نیز به دلیل اختلافات فیلا و مسئولان کشتی روسیه عنوان شده، اما آنچه مسلم است ما طبق برنامه های مدون خود حرکت می کنیم و خللی در سیستم آماده سازی فرنگی کاران وارد نخواهیم کرد.

جعفری با اشاره به برنامه های پیش روی تیم ملی ادامه داد: با توجه به تعویق در جام جهانی 2014 روسیه، تنها میدان مهم و بین المللی پیش روی فرنگی کاران در سال جاری همان جام یادگار امام است که ما باید در این میدان داخلی حضور یابیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر حضور تمامی مدعیان در رقابتهای جام یادگار امام تصریح کرد: تمامی مدعیان واجد شرایط کشور به جز فرنگی کاران اصلی ما از جمله ملی پوشان جهانی و المپیک باید در این رقابتها به میدان بروند. مطمئنا این میدان داخلی برای ما اهمیت بسیاری دارد و تمامی فرنگی کاران مورد نظر ما باید در این مسابقات حاضر شوند.

جعفری با اشاره به تغییر اوزان کشتی و تاثیر آن بر عملکرد آتی تیم ملی گفت: فدراسیون جهانی کشتی طوری اوزان این رشته را تغییر داده که انگار قبل از این اتفاق از ایران استعلام گرفته و دقیقا همان سلیقه و خواسته ما را اجرا کرده است. خوشبختانه تغییر اوزان کاملا به سود ماست و من امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانیم دوباره شاهد درخشش و موفقیت فرنگی کاران ایران در میادین بزرگ بین المللی باشیم.

قرار بود رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 روسیه طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه در شهر تیومن روسیه برگزار شود که برخی اختلافاتبین  فدراسیون کشتی روسیه و مسولان فیلا، این رقابتها را با تعویق روبرو کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار