تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۴۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد
تولید الکل سوختی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: تولید الکل سوختی با ظرفیت ۲۰ میلیون لیتر در سال از جمله برنامه‌های آینده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.

نسیم صادقی امروز اظهار کرد: کارخانه الکل از ماده اولیه ملاس برای تولید الکل استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارخانه از ظرفیت‌های قابل توجهی در خاورمیانه برخوردار است تصریح کرد: کارخانه الکل رازی وابسته شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در میان 20 کارخانه فعال الکل سازی کشور بزرگ‌ترین کارخانه موجود است.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی این کارخانه 33 میلیون لیتر اتانول است عنوان کرد: در سال گذشته، 28 میلیون لیتر الکل در کارخانه الکل رازی تولید شده است و برای امسال به 31 میلیون و 500 هزار لیتر الکل را در برنامه داریم.

وی تولید الکل سوختی را از جمله برنامه‌های آینده شرکت توسعه نیشکر دانست و اذعان کرد: قرار بر این است تولید الکل سوختی با ظرفیت 20 میلیون لیتر در سال فعال شود. این محصول داراری درصد پایین آب و درصد خلوص بالا است در نتیجه بهترین ماده برای تولید بنزین به شمار می‌رود.

وی در ادامه تولید خمیرمایه را از دیگر تولیدات کارخانه الکل و خمیرمایه رازی بیان کرد و گفت: کارخانه خمیر مایه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید خمیرمایه نان در کشور است که با جایگزینی به جای جوش شیرین نقش مهمی در بهبود کیفیت نان دارد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد: میزان تولید خمیرمایه در سال گذشته شش هزار تن بود که امسال با به کارگیری 80 درصد ظرفیت به تولید هشت هزار تن خمیرمایه خواهیم رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار