تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۴۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌يابی‌فيلم‌نامه مرتضی سبزقبا به جشنواره فیلمنامه‌نویسی کانون پرورش فکری
فیلمنامه "از ما" نوشته سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلمنامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

با پایان یافتن داوری اولیه چهارمین جشنواره فیلمنامه‌‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره اعلام شد.

هیأت انتخاب این جشنواره متشکل از منوچهر اکبرلو (مدرس دانشگاه، منتقد، پژو‌هشگر و نویسنده)، سارا خلیلی (فیلمنامه‌‌نویس و انیماتور) و لیلا میرهادی (نویسنده و کارگردان) پس از بررسی 589 فیلمنامه در بخش‌های مختلف، اسامی فیلمنامه‌ های راه یافته به مرحله پایانی را اعلام کردند.

این جشنواره در سه محور «خلیج فارس»، «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» و «آزاد» در دو بخش «داستانی» و «پویانمایی» کوتاه و بلند (سینمایی) برگزار می‌شود.

هیأت انتخاب در بخش «خلیج فارس» هشت اثر و در بخش «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» 21 فیلم‌نامه و در بخش کوتاه داستانی (زنده) 70 اثر را معرفی کرد. هم‌چنین بر اساس رای هیأت انتخاب در بخش «آزاد» پویانمایی بلند 2 اثر، داستانی بلند 17 فیلمنامه و در بخش پویانمایی کوتاه 21 اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آثار برگزیده جوایزی را اهدا و از تولید برخی از این فیلمنامه‌ها نیز حمایت خواهد کرد.

گفتنی است فیلمنامه "از ما" نوشته سید مرتضی سبزقبا پیش از این در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خوزستان جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار